Astfel 63% dintre romani cauta informatii prima data pe internet atunci cand au nevoie de un produs sau serviciu din domeniul financiar, procentul este de 60% in cazul pieselor si serviciilor auto si al celor de bricolaj si de 51% in cazul serviciilor de telecomunicatii.

Pe de alta parte, site-urile web ale companiilor reprezinta a doua sursa de informare pentru electronice, electrocasnice, produse sau servicii turistice.

Clientii nu cauta informatii doar pe site-urile de companiei, ci si pe cele de evaluare de produse, pe site-urile de promotii, forumuri, blogguri, retele sociale, site-uri de comparatii de preturi, liste de discutii prin e-mail.

Citeste si:

Internetul este foarte important nu doar inainte de a cumpara un produs, ci si dupa.

Astfel, cei care s-au informat dupa cumpararea produsului fata de cei care au facut-o inainte de achizitie au utilizat cu cel putin 15% mai mult internetul pentru produsele financiare, electronice si electrocasnice, piese si servicii auto, telecomunicatii si servicii internet.

Studiul a fost realizat online, iar pentru acesta au raspuns 700 persoane, din mediul urban cu varste intre 18-54 ani.