Dupa o pregatire de mai bine de doi ani, un consortiu de publisheri de reviste va lansa in curand versiunea finala a standului virtual, acesta oferind cititorilor sansa de a cumpara reviste de oriunde din lume, la un pret fix, scrie Mediacoder.

Next Issue Media, un grup de publisheri ce include Conde Nast, Hearst, Meredith, Time Inc. si News Corporation vor anunta cele mai noi versiuni de aplicatii pentru tablete. Vorbim de 32 de titluri printre care Time, Vanity Fair, Elle, Esquire, Fortune, Wired, People sau The New Yorker.

Utilizatorii care vor downloada aplicatia pot alege sa plateasca 10$ pentru acces nelimitat la toate revistele unei anumite publicatii, sau 15$ pentru acces nelimitat la toate revistele tuturor publisherilor. Tarifele sunt lunare.

Sistemul digital inseamna avantaje nu doar pentru publisheri, ci si pentru cititori, ei realizand prin abonament virtual economii consistente – un abonament la The New Yorker pe an se ridica la 60$.

Citeste si:

Consortiul va lansa aplicatia pentru tablete cu Android 3.0 si pentru iPad, dupa ce aplicatia va fi acceptata de Apple.

Conform Audit Bureau of Circulations, traficul digital al revistelor – pe tablete, site-uri platite si telefoane mobile – s-a dublat anul trecut fata de 2010. Un numar de 223 de reviste au raportat vanzari de peste 3,1 milioane copii digitale ale publicatiilor in a doua jumatate a anului precedent, comparat cu 195 de reviste care au raportat 1,5 milioane copii vandute digital in 2010.

“Trebuie sa te tii dupa consumator. Si ei spun ca vor din ce in ce mai mult continut pentru iPad”, a declarat Paul Verna, analist senior la eMarketer.

Sursa foto: FreeDigitalPhotos.net