Venitul net a scazut la 205 milioane de dolari in primul trimestru al anului curent, se arata intr-un comunicat Facebook. Vanzarile au crescut cu 45% la 1,06 miliarde de dolari, in scadere fata de cresterea de 55% din intervalul precedent incheiat in decembrie, informeaza Bloomberg.

Costurile retelei de socializare au crescut la 677 de milioane de dolari, reflectand totodata si cresterea numarului utilizatorilor care a atins 901 milioane in primul trimestru.

Analistii considera ca Facebook ar putea intampina dificultati in a-si atinge tintele de vanzari pe 2012 - estimate la 6,1 miliarde de dolari, acestea depinzand de efectul noilor instrumente de publicitate, a declarat Debra Aho Williamson, analist Emarketer Inc.

Citeste si:

Facebook vrea o evaluare IPO (oferta publica initiala - n.r) cuprinsa intre 75 si 100 de miliarde de dolari. Evaluarea maxima ar insemna mai mult decat dublul evaluarii Google in momentul listarii la bursa a gigantului american din 2004.

Costurile Facebook, in continua crestere

Vanzarile Facebook erau prevazute sa creasca intr-un ritm mai scazut in acest an fata de vanzarile Google din 2004, dupa listarea acestei companii la bursa, conform informatiilor Bloomberg.

Prognoza veniturilor Facebook pe 2012 este estimata la 6,1 miliarde de dolari, cu 64% mai mare decat veniturile de 3,71 miliarde de dolari inregistrate in 2011. Spre comparatie, veniturile Google s-au dublat la 3,19 miliarde de dolari in 2004.

„Costurile noastre cresc rapid, fapt care ar putea afecta negativ profitabilitatea companiei. Oferta de produse catre utilizatori este costisitoare si ne asteptam ca cheltuielile sa continue sa creasca pe masura ce ne largim baza de utilizatori iar acestia isi vor creste numarul de conexiuni si cantitatea de informatii publicata pe site-ul nostru, pe masura ce dezvoltam si implementam noi produse care necesita o infrastructura tehnologica mai dezvoltata si pe masura ce numarul angajatilor va creste”, se arata intr-un comunicat al Facebook.