Majoritatea dintre cei ce se informeaza online se duc apoi in magazinele fizice si cumpara – 30,1%.

52,6% dintre romani se informeaza si iau decizii in mediul offline, 50,8% dintre ei cumparand tot din magazine traditionale. Dintre cei ce se informeaza in offline, doar 1,8% cumpara, ulterior, pe Internet.

“Trebuie sa le daramam oamenilor barierele, sa ii convingem sa si cumpere pe Internet dupa ce se informeaza online. Sa nu fim doar o vitrina gratuita ci si sa vina sa ne dea bani”, a declarat Iulian Stanciu, manager eMag.

Citeste si:

In acest scop, compania isi va extinde gama de vendori precum si de produse. Concurenta va duce, sustine managerul celui mai mare retailer online din tara, si la o scadere a preturilor. “In functie de gamele de produse, pe Internet preturile pot fi mai ieftine chiar si cu doua cifre procentuale – de exemplu, la telefoane, daca e sa excludem ofertele subventionate de operatori”, spune el.

eMag.ro a inregistrat in 2012 74,5 milioane de vizite avand in prezent circa 180.000 de produse pe site.