Agentiile castigatoare la editia de anul acesta sunt: CAP & SENIORHYPER, CARAT Romania (alaturi de Mediafax Group), Colorbitor Digital, GreenPixel Interactive, HMedia Romania, iLeo (cu Arsenoaiei & Matasel), Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis, MRM Worldwide Romania (cu BV McCann Erickson Romania & UM Romania), Publicis Bucharest, The Practice Romania si Webstyler (impreuna cu GMP Advertising).

MRM Worldwide Romania a plecat acasa cu cinci premii, doua pentru campania “Bucharest not Budapest”, pentru brand-ul ROM, doua premii pentru campania “Share your voice”, realizata pentru Coca-Cola, un premiu pentru lucrarea „Doncafé Live Radio Vending Machine”, plus premiul special Best Use of Technology, pentru lucrarea „Live Tweets”, realizata tot pentru Coca-Cola.

Cea mai premiata lucrare din competitie a fost “Why don’t you come over?”, semnata de Webstyler pentru Gandul.info, care a castigat in total patru premii in concurs, doua premii la categoria Online Media and Tools, la sectiunile Viral Non Video si Social Media Tools, premiul la categoria Interactive Campaigns - Digitally Led Campaigns, sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment, dar si trofeul de argint in aceasta categorie.

La categoria Websites, Microsites and blogs promoting brands, trofeul de aur a fost castigat de “Tara lui Andrei”, pentru Petrom, trofeul de argint a fost castigat de Kubis, pentru Experimentalist.ro, Grolsch, iar trofeul de bronz a fost castigat de iLeo & Arsenoaiei& Matasel pentru 4inmasina.

Premiul special Best Web Design a fost castigat de agentia COS.ro, pentru lucrarea“BrandUP Interactive”, realizata pentru Corporate Office Solutions.

La categoria Interactive Campaigns - Digitally Led Campaigns, trofeul de aur a fost revendicat de Publicis Bucharest, pentru “Pegas – new models launch”, iar trofeul de argint de Webstyler, pentru “Why don’t you come over”, realizata impreuna cu GMP Advertising pentru Gandul.info. Trofeul de bronz nu s-a acordat.

Citeste si:

La categoria Interactive Campaigns - Digital component of an integrated campaign nu s-au acordat trofeele de aur, argint si bronz.

Premiul Online Innovation of the Year a fost redefinit anul acesta de catre membrii juriului in Best Use of Technology si a fost castigat de: lucrarea “Orange Interactive Orchestra”, realizata de SENIORHYPER pentru Orange, “Live Tweets”, semnata de MRM Worldwide Romania & BV McCann Erickson Romania pentru Coca-Cola si lucrarea “Cronovizor”, semnata de Colorbitor Digital.

Premiul de Best Newcomer a fost revendicat tot de Colorbitor Digital, pentru lucrarea “Cronovizor”.

Ursus Breweries a fost desemnat pentru al doilea an consecutiv Most Creative Client of the Year.

Lista completa a castigatorilor pe categorii si sectiuni o puteti gasi pe www.internetics.ro.

Competitia Internetics de anul acesta a reunit 200 de lucrari si 42 de agentii participante, iar campania de comunicare a editiei 2013 - “Urzeala Like-urilor” - vorbeste despre importanta comunitatilor in universul online-ului si este semnata de Gavrila & Asociatii.