Magazinul online va comunica oferte speciale pe toata durata saptamanii care incepe pe 22 si se incheie pe 29 noiembrie, ziua traditionala de Black Friday la nivel mondial, si estimeaza ca varful de vizitatori va fi in data de 22 noiembrie.

„Fata de anul trecut, vom dubla atat varietatea ofertei de Black Friday cat si volumul stocurilor, investitia in aceasta promotie fiind de patru ori mai mare fata de anul trecut. Ne asteptam ca vanzarile sa creasca in consecinta”, declara Dana Iorga, director general operatiuni Koyos.ro.

Anul acesta vor participa la campania Black Friday 80% din categoriile de pe site. Pentru multe produse reducerile pot ajunge si pana la 80%.

Citeste si:

Livrarile se vor face mai rapid decat anul trecut datorita unor optimizari procedurale si de platforma software ce integreaza in timp real depozitul central de pe autostrada Bucuresti-Pitesti, cu depozitul tampon din zona de nord a capitalei si cu cele doua puncte de livrare, Baneasa si Eroilor. In primele zile de Black Friday se va lucra in ture non-stop.

In 2013 se asteapta un numar de vizitatori de cel putin doua ori mai mare decat anul trecut. Serverele sunt pregatite sa sustina varfuri de sarcina de 200 de ori mai mari decat incarcarea normala, sustin oficialii companiei.

Citeste aici magazinele care participa la Black Friday si in ce zile.

Black Friday ,,impartit" in 2013: ce retaileri organizeaza evenimentul pe 22 si cine pe 29 noiembrie

Black Friday ,,impartit" in 2013: ce retaileri organizeaza...