Aflata in stadiul de test privat deja de doi ani, Facebook for Work a fost redenumit Workplace si lansat oficial, potrivit News.ro.

Workplace nu este altceva decat un Facebook in care prietenii sunt inlocuiti cu colegii, iar feed-ul, in loc de poze cu pisici, este populat cu activitati legate de proiectele desfasurate la serviciu.

Chat-ul si grupurile de discutii par a fi modulele cele mai importante la acest moment, constituind principalele mijloace de comunicare intre angajati pe care Workplace le ofera la acest moment.

Workplace este prima mutare a celor de la Facebook in zona de enterprise software si va intra in concurenta cu marii jucatorii din aceasta nisa, precum extrem de apreciatul Slack.

Citeste si:

Noul produs Facebook ofera trei praguri de pret:

  • 3 dolari pe utilizator pentru companiile cu mai putin de 1.000 de angajati
  • 2 dolari pe utilizator pentru companiile cu pana la 10.000 de angajati
  • 1 dolar pe utilizator pentru companiile cu peste 10.000 de angajati

Workplace nu include aplicatii de creare a documentelor si tabelelor, precum Word si Excel ale celor de la Microsoft, insa, interpretand declaratiile oficialilor Facebook, este foarte posibil ca acestea sa fie lansate pe viitor.

Cu toate asemanarile dintre Facebook si Workplace, exista si unele diferente. Spre exemplu, vor exista date diferite de logare - utilizatorii nu se vor putea loga pe Workplace cu conturile de Facebook. In plus, Workplace nu va afisa reclame.

Ca urmare a celor doi ani de testare, Workplace are deja la momentul lansarii peste 1.000 de companii care-l folosesc. Acestea, insa, vor trebui sa plateasca din acest moment daca doresc sa-l foloseasca in continuare.