Facebook a lansat oficial o versiune a propriei retele de socializare dedicata special companiilor, care are rolul de a inlesni comunicarea intre angajati si gestionarea diverselor proiecte.

Aflata in stadiul de test privat deja de doi ani, Facebook for Work a fost redenumit Workplace si lansat oficial, potrivit News.ro.

Workplace nu este altceva decat un Facebook in care prietenii sunt inlocuiti cu colegii, iar feed-ul, in loc de poze cu pisici, este populat cu activitati legate de proiectele desfasurate la serviciu.

Chat-ul si grupurile de discutii par a fi modulele cele mai importante la acest moment, constituind principalele mijloace de comunicare intre angajati pe care Workplace le ofera la acest moment.

Workplace este prima mutare a celor de la Facebook in zona de enterprise software si va intra in concurenta cu marii jucatorii din aceasta nisa, precum extrem de apreciatul Slack.

Noul produs Facebook ofera trei praguri de pret:

  • 3 dolari pe utilizator pentru companiile cu mai putin de 1.000 de angajati
  • 2 dolari pe utilizator pentru companiile cu pana la 10.000 de angajati
  • 1 dolar pe utilizator pentru companiile cu peste 10.000 de angajati

Workplace nu include aplicatii de creare a documentelor si tabelelor, precum Word si Excel ale celor de la Microsoft, insa, interpretand declaratiile oficialilor Facebook, este foarte posibil ca acestea sa fie lansate pe viitor.

Cu toate asemanarile dintre Facebook si Workplace, exista si unele diferente. Spre exemplu, vor exista date diferite de logare - utilizatorii nu se vor putea loga pe Workplace cu conturile de Facebook. In plus, Workplace nu va afisa reclame.

Ca urmare a celor doi ani de testare, Workplace are deja la momentul lansarii peste 1.000 de companii care-l folosesc. Acestea, insa, vor trebui sa plateasca din acest moment daca doresc sa-l foloseasca in continuare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri