Vanzarile chiriasilor din portofoliul european au crescut cu 3,9% like-for-like, in comparatie cu aceeasi perioada a anului 2015, cu o crestere de 11,1% in Spania si de 4,5% in Italia. Piata din Portugalia si-a mentinut rezultatele pozitive, cu o crestere like-for-like a vanzarilor chiriasilor de 3,2%, fata de primul semestru al anului 2015. In Brazilia, vanzarile chiriasilor au ramas stabile (0,0% in reali brazilieni like-for-like).

Rata totala de ocupare a portofoliului a atins 96,1%, in crestere cu 0,3% fata de aceeasi perioada a anului 2015. Acesta reflecta calitatea administrarii centrelor comerciale de catre companie, mai ales in Europa, unde rata de ocupare a atins 97.1%.

Mall-ul ParkLake din cartierul Titan, confirmat pentru 1 septembrie

Sonae Sierra si Caelum Development au anuntat ca centrul comercial ParkLake (Bucuresti, Romania) se va deschide la 1 septembrie, marcand totodata si lansarea unui numar de branduri si concepte de retail noi in Romania. Cu peste 97% din suprafata inchiriabila deja angajata, acest centru comercial cu un grad de sustenabilitate de exceptie reprezinta o investitie de 180 de milioane euro, cu peste 200 de magazine pe o suprafata inchiriabila totala de 70.000 mp.

Wall-Street.ro a scris la inceputul lunii august despre cum arata lucrarile viitorului centru comercial din cartierul bucurestean Titan si in ce ritm se desfasoara acestea.

ParkLake, o luna pana la inaugurare: cum arata lucrarile mall-ului

ParkLake, o luna pana la inaugurare: cum arata lucrarile mall-ului

In Europa, vanzarile chiriasilor au crescut cu 3,9%, iar ratele de ocupare au ajuns la 97,1%.

Citeste si:

„Am continuat sa crestem activitatea de furnizare a serviciilor pentru terti, am lansat un fond impreuna cu CBRE GIP pentru a ne mentine pozitionarea ca business in Spania si Portugalia si am confirmat deschiderea centrului ParkLake din Romania pentru 1 septembrie”, a declarat Fernando Guedes de Oliveira, CEO Sonae Sierra

In primul semestru al acestui an, rezultatul direct a fost stabil, la 26,8 milionae euro, identic cu prima jumatate a anului 2015. Acest fapt reflecta continuarea redresarii economice si ratele de ocupare in crestere din Europa, in ciuda vanzarii unor active de catre companie si deprecierii realului brazilian in aceasta perioada.

Rezultatul Indirect a fost de 32,2 milioane EUR, cu 20 de milioane mai putin decat anul precedent, ca urmare a unei rate de compresie a randamentului mai redusa, in comparatie cu rata din aceeasi perioada a anului trecut.