Acest raspuns nu lamureste de loc felul in care compania Mia Airlines despre care existau date certe ca preluase avioane care efectuau trafic de arme in zone interzise a fost aleasa de presedintele Basescu sa-l duca in Arabia Saudita, intr-o misiune oficiala. Traian Basescu, ca ministru al Transporturilor inainte de anul 2000, avea cunostinta despre rapoartele inspectorilor ONU la Bucuresti, care surprinsesera unul din aceste avioane cu marca BAC 1-11, fabricat si in Romania, ca fiind utilizat in operatiuni ilegale de Viktor Bout.

Credem ca ne aflam la inceputul unui urias scandal international cu implicatii catastrofale pentru imaginea lui Traian Basescu, abia reintors la Cotroceni, dupa suspendare. Traian Basescu urmeaza sa se intalneasca la Bruxelles cu liderii PPE si cu presedintele CE, Barroso. Evident ca scandalul cu arme murdare, il pune pe Basescu in situatii delicate in dialogul de la Bruxelles. Vom reveni pe larg cu noi date despre acest caz care pune o tara NATO pe harta traficului ilegal de arme, protejat de la cel mai inalt nivel.

Citeste articolul integral pe Jurnalul.