Tanara a observat ca in Romania se dezvolta din ce in ce mai mult cunostintele legate de ingrijire, alimentatie sau orice altceva care ajuta sa traim cat mai sanatos si frumos.

“Consider ca persoanele care sunt deschise la un stil de viata ca acesta sunt interesate din ce in ce mai mult si de ingrijirea pielii intr-un mod natural. Este important sa folosim produse a caror eticheta o putem descifra si ar trebui sa folosim ceea ce ne transmite incredere si siguranta. Un produs natural, certificat, iti ofera preventie si calitate fara efecte adverse si cred ca asta ne dorim cu totii”, argumenteaza Daniela.

Momentan se ocupa singura de acest proiect – care este, in primul rand, o pasiune, insa colaboreaza cu mai multi specialisti din diverse domenii. “Eu imi desfasor activitatea in Bucuresti si prin urmare, produsele se pot gasi fizic deocamdata doar in cateva farmacii din Bucuresti, dar se pot comanda de oriunde din tara prin intermediul magazinului online www.cremeria.ro.

“Sigur ca am in plan sa angajez oameni in viitorul apropiat pentru ca imi place foarte mult ceea ce fac si cred in construirea unui business frumos, care sa duca renumele industriei cosmetice din Romania peste hotare. In primul rand doresc sa deschid un laborator Cremeria in Bucuresti, dupa care sa am un specialist de marketing in echipa, o persoana care sa ma ajute pe partea administrativa si desigur o echipa de logistica care imi doresc sa creasca organic astfel incat sa ajung pe rand in farmacii din toate orasele din tara”.

Provocari, marketing si afaceri

Permanent apar multe provocari care trebuie depasite. “Tot acest drum face parte din dezvoltarea mea ca om, personalitate si nu pot decat sa ma bucur de fiecare moment si sa il iau ca atare. Provocarea de baza este si va fi mereu dorinta de a rezolva nevoile dermatologice cu care se confrunta majoritatea oamenilor: acnee, piele uscata, piele grasa, piele matura”.

Daniela ia in calcul pentru anul acesta o cifra de afaceri de 25.000 de euro.

Citeste si:

Pentru dezvoltarea unui business este nevoie sa accesezi cat mai multe canale de marketing, asa ca ea foloseste atat mediul online, cat si cel social/offline.

“Folosesc cate putin din fiecare, cea mai mare investitie pana acum a fost in crearea magazinului online, care are si rol de prezentare a conceptului si produselor. Cel mai intens folosesc promovarea pe canalele social media, dar pana acum mare parte din clientele mele au venit prin recomandare si chiar am avut ocazia sa le cunosc personal, pentru ca imi doresc sa am si un feedback constant din partea lor”.

Cand lucrez la un produs nou selectez aleatoriu cliente din baza de date, carora le trimit mostre pentru a obtine un feedback inainte de lansarea noului produs pe piata. Consider ca studiile de piata, realizate la orice nivel, sunt importante si consider ca retelele de socializare sunt printre cele care ajuta sa iti faci idee in timp real daca un produs este bine primit de piata si pot sa ajustezi rapid situatia, inainte de a face investitii mari in materia prima.

Totodata, cautand feedback international, ea a participat in calitate de expozant la targul international de frumusete, Cosmoprof Worldwide, organizat la Bologna, Italia.

Produsele Cremeria sunt realizate in Romania, intr-un laborator din Cluj. “Am ales acest oras, desi eu imi desfasor activitatea in Bucuresti, datorita specialistilor cu care colaborez, cu experienta de peste 30 de ani in industria cosmetica, si pe care i-am gasit acolo”.

Pretul este destul de ridicat

Pretul cremelor si solutiilor este destul de ridicat, acesta fiind insa o consecinta directa a ingredientelor folosite, de modul de preparare, adica in loturi mici care asigura o stare proaspata a produsului, dar si de ambalaj. “Am ales sa folosesc tuburi airless care protejeaza continutul de interactiunea cu mediul inconjurator, are capacitatea de a doza cantitatea de crema aplicata, asigura utilizarea completa a produsului”.

“De asemenea, la unele produse cantitatile sunt mai mari decat cele regasite in mod obisnuti pe piata, cum ar fi in cazul cremei de ochi si a serului. In cazul Cremeria produsele au un gramaj de 30 ml, in comparatie cu majoritatea celor regasite pe piata care au 15 ml”, explica antreprenoarea.

Cum poti depista o crema “biocompatibila cu pielea” de una incompatibila?

Un produs de ingrijire cu o compozitie formata din ingrediente naturale in proportie cat mai mare are sanse foarte mici de a produce reactii adverse, de aici rezulta o compatibilitate cat mai buna cu tesutul uman/membrana celulara. Atata timp cat persoana care le foloseste nu este alergica la ingredientele naturale folosite, atunci de cele mai multe ori produsul este biocompatibil cu pielea acestuia, explica Daniela Mincu.

Cum ti se pare business-ul acesteia? Consideri ca s-ar putea dezvolta si la nivel international? In ce conditii? Te incurajam sa comentezi.