Touring Europabus Romania, compania care detine retelele de agentii de turism Eurolines si TUI TravelCenter, estimeaza pentru finele acestui an o cifra de afaceri de 230 de milioane de lei, comparativ cu 178 milioane lei in 2012.

Vanzarile de pachete turistice distribuite prin retelele TUI TravelCenter si Eurolines au inregistrat in anul 2013 o crestere de aproximativ 62% comparativ cu nivelul inregistrat in anul 2012, ajungand la nivelul de 69,41 milioane de lei.

Vanzarile de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter si Eurolines au crescut cu 19%, ajungand la nivelul de 87,66 milioane lei, iar cele aferente transportului international cu autocarul sub brandul Eurolines, au avut un avans de 6% in 2013 comparativ cu 2012, atingand cifra de 38,76 milioane lei.

In acest an, reteaua TUI TravelCenter si Eurolines s-a extins cu 16 agentii de turism, birourile de vanzari fiind deschise, potrivit strategiei de dezvoltare a grupului Eurolines, in mall-uri si centrele comerciale mari. Cu cele 78 de birouri de vanzari, reteaua TUI TravelCenter si Eurolines este cea mai mareretea de agentii din Romania.

Citeste si:

“Anul 2013 a marcat doi ani de prezenta in Romania al celui mai puternic brand din turism din lume, TUI Travel PLC. TUI TravelCenter prin Eurolines, reprezentantul unic in Romania al TUI Travel PLC, a marcat acesti doi ani cu majorarea semnificativa a vanzarilor de pachete turistice, de 62% fata de anul trecut si prin deschiderea unui nou birou de vanzari la Chisinau. Dezvoltarea retelei de distributie sub cele doua branduri TUI TravelCenter si Eurolines a fost unul dintre obi-ectivele noastre prioritare pentru acest an si va fi si pentru 2014. Prioritare sunt si investitiile in sesiunile de training pentru echipele de consultanti de turism, accentul fiind pus pe acordarea un-or servicii de excelenta pentru fiecare client si partener al nostru”,a declarat Dragos Anastasiu, presedintele Grupului Eurolines Romania.

70% din cifra de afaceri a Grupului o reprezinta in acest an aportul Touring Europabus Romania, companie care detine brandurile TUI TravelCenter si Eurolines. Si celelalte companii membre ale grupului Eurolines au inregistrat cresteri importante ale cifrei de afaceri in acest an. Cele mai importante majorari s-au inregistrat la:
- Nova Travel, tour operatorul Grupului, a inregistrat in 2013 o cifra de afaceri mai mare cu aproximativ 29% fata de nivelul inregistrat in 2012. Nova Travel a extins in acest an numarul curselor charter marca TUI catre Turcia si Antalya, iar pentru 2014 va opera noi curse catre Spania ( Mallorca si Tenerife) si Grecia( Santorini, Zakynthos si Mykonos).
- Danubius Travel, tour operatorul specializat pe incoming (turisti straini care calatoresc in Romania) al Grupului Eurolines, a avut o crestere de aproximativ 45% a cifrei de afaceri in anul 2013, comparativ cu anul 2012.
- Touring Rent Auto, care opereaza pe piata romaneasca sub brandul Payless, a inregistrat in anul 2013 o crestere a cifrei de afaceri de aproximativ 27% fata de anul 2012.

In 2014, strategia grupului se axeaza pe consolidarea liniilor de business, a pozitiei de lider pe piata si pe dezvoltarea afacerilor in mediul online.