Cea mai dinamica divizie a companiei, Eximtur Business, a crescut cu peste 25%, reprezentand 67,33% din totalul cifrei de vanzari a Eximtur, respectiv 18 milioane de euro.

Pranz cu sefa ANAT: Nu mai sunt la fel de populara in acest mandat

Pranz cu sefa ANAT: Nu mai sunt la fel de populara in acest mandat

Cresterea din primul semestru este data de rezervarile si vanzarile de bilete de avion mai mari cu 12% fata de perioada similara din 2015, turismul extern in crestere cu 1%, vanzarile de servicii turistice interne (litoral), cu 40%, vanzarile de servicii turistice interne (turism balnear, montan, pensiuni, Delta Dunarii si alte destinatii din Romania), cu 114%, incoming/vanzari de servicii turistice in Romania pentru turistii straini, cu 37%, cererea de cazari interne cu scop de afaceri si evenimente interne organizate pentru corporatii, in crestere cu 53%.

In ultima jumatate de an, Eximtur a consolidat divizia de business travel, prin marirea echipei cu sase consultanti, deschiderea unei agentii specializate in business travel intr-un sediu nou din Bucuresti si implementarea unor programe informatice de rezervari hoteliere, care permit compararea preturilor si realizarea de rezervari in peste 250.000 de unitati hoteliere din intreaga lume.

Citeste si:

2016, an profund electoral si marcat de situatii mai complicate pe unele destinatii externe, vine cu cresteri substantiale de vanzari pentru destinatiile interne, de la litoral, Delta Dunarii la statiuni balneare si regiuni ca Bucovina, care sunt foarte cautate de romani.
In primele sase luni ale anului, Eximtur Leisure a mentinut volumul de vanzari si pentru destinatiile externe si le-a consolidat prin lansarea si vanzarea de mai multe pachete si produse turistice proprii, precum croaziere in fiordurile Norvegiene, in Insulele Canare-Madeira-Maroc sau in America de Sud (crestere de 15%), vacante de grup pentru schi si sporturi montane in Franta, pachete turistice personalizate pentru turistii Eximtur in orase si capitale europene (crestere de 15%), destinatii exotice sau indepartate (Insulele Maldive, SUA, Republica Dominicana, Indonezia, Mauritius, Thailanda, etc), precum si prin lansarea unui nou produs pe piata, Revelionul 2016/2017 in Republica Dominicana.

”Chiar daca ne-am confruntat cu o calmare a cererii pentru Turcia, aceasta destinatie ramane una importanta pentru turistii romani, iar preturile sensibil reduse din aceasta vara o pastreaza in atentia clientilor nostri. Grecia a trecut pe primul loc ca volum de vanzari, dar aici ne confruntam deja cu mai putine locuri disponibile la cazare pentru ca destinatia este foarte solicitata de toate pietele emitente externe. Bulgaria se afla in crestere constanta, de aproximativ 11%, iar dintre destinatiile mai apropiate care inregistreaza cresteri se remarca Spania (30%), Franta (20%), Marea Britanie (44%), Austria (33%), Croatia (5%) si Slovenia (16%)“, precizeaza Lucia Nora Morariu, presedinte Eximtur.

Compania de calatorii Eximtur, infiintata in 1993, detine 28 de agentii proprii si francizate, in 18 orase din Romania. Activitatea companiei este organizata in patru divizii: business travel si organizare evenimente, leisure travel, incoming si scoala de turism. Divizia Eximtur Business este prezenta in patru centre urbane importante, la Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Sibiu.