Peste 100 de bloggeri si influenceri din travel, printre care si unii dintre cei mai cunoscuti din lume, au venit in Bucuresti, intre 12 si 16 mai, pentru a descoperit capitala noastra si a o promova in social media. Totul se intampla la evenimentul Experience Bucharest, gandit si organizat de antreprenorul Tudor Maxim.

Tanarul care promoveaza Bucurestiul: Ministrul m-a blocat pe Facebook

Tanarul care promoveaza Bucurestiul: Ministrul m-a blocat pe Facebook

Astfel, bloggerii si vloggerii din travel au dat cateva sfaturi celor prezenti, straini si romani care calatoresc si obisnuiesc sa si faca bani plimbandu-se prin alte tari. Spre exemplu, intrebat cum vede viitorul in travel, Siya Zarrabi, travel vlogger din Toronto, Canada a spus categoric: "acum este o necesitate sa calatoresti ca sa faci bani, sa iti platesti facturile".

Banii vin in mod indirect din calatorii, prin reclamele pe care le faci sau le plasezi in continutul pe care il postezi si/sau cand esti invitat sa promovezi o anumita destinatie.

Iata cum sa faci bani doar cu un smartphone in timp ce calatoresti

  • Nu cumpara cea mai buna camera (foto, video), un smartphone este suficient pentru continut bun sau chiar minunat.
  • Posteaza continut (foto, video, text) nu doar pe blog si Facebook, ci si pe Instagram, Snapchat, Twitter.
  • "Foarte multi oameni calatoresc doar pentru a pune poze pe Instagram si vom vedea tot mai multi", spune unul dintre calatorii internationali, care si face bani din reteaua de socializare. Multi ajung chiar si la mii de euro, asa ca nu uita sa introduci Instagram in strategia ta de promovare.
  • De asemenea, multi oameni cred ca Twitter este mort, dar sunt si oameni care fac o multime de bani din el.
  • Nu uita nici de YouTube sau mai bine focuseaza foarte mult pe YouTube pentru ca viitorul apartine vloggerilor care fac usor bani din continut video.
  • "Industria calatoriilor este foarte mare, cel putin in Google, dar YouTube nu o impinge in fata pentru ca nu exista destul de mult continut".
  • Fii tu insuti atunci cand calatoresti si cand scrii.
  • Creeaza continut atractiv, care sa fie vizual (cu imagini, video) pentru ca multi oameni viseaza sa ajunga in acele locuri despre care scrii.
  • Creeaza ceva ce nu exista pentru ca oamenii sa isi reaminteasca de tine ---> BRAND.
  • Brandul aduce banii, brandul este cel mai important, nu numarul de like-uri si de persoane care te urmaresc.
  • Concentreaza-te sa devii un brand, nu pe cifre, chiar daca nu faci bani din primii ani. Apoi vin si banii.
  • Cum construiesti brandul? Prin propriul stil de scriere, subiecte proprii si storytelling, nu liste (topuri) cu destinatii.
  • Este important sa ai rabdare, sa nu iti omori pasiunea si sa muncesti pana devine un business, ceea ce ia timp, poate chiar si 2-3 ani.

Tu vrei sa faci bani din calatorii, care pentru multi reprezinta deja un job de zi cu zi?

Tudor Maxim, fondatorul Experience Bucharest, estimeaza ca Bucurestiul va ajunge in atentia a 10 milioane de oameni la nivel international, in urma acestui proiect. "Indirect vom ajunge la un numar si mai mare cu ajutor media romanesti si internationale si prin activarea comunitatilor locale. Ar trebui sa vedem inca de anul acesta schimbari semnificative. Vom avea o analiza exhaustiva la finalul primei editii", spune el.

Sursa foto: michaeljung/Shutterstock.com