Lantul hotelier Hilton a avut un venit net de 207 milioane dolari in trimestrul IV 2006, aproape dublu fata de aceeasi perioada din 2005, deoarece a crescut numarul camerelor, al costurilor si a fost cumparat in februarie 2006 a lantul hotelier britanic cu acelasi nume.

Venitul net de 207 milioane de dolari al Hilton din trimestrul al patrulea din 2006 a insemnat si o crestere de 50 de centi/actiune, fata de cifrele corespunzatoare aceleiasi perioade din 2005, cand venitul net a fost de 105 milioane dolari, respectiv 26 de centi/actiune.

Cotatia actiunilor Hilton a crescut cu 2,6%, in timpul sedintei de tranzactionare de la New York Stock Exchange, informeaza NewsIn. Compania hoteliera a spus ca se asteapta sa anunte pentru intregul an 2007 un profit recurent intre 1,20 si 1,30 dolari/actiune. Lanturile hoteliere cum este Hilton, care administreaza si marci de tipul Hampton Inn si Embassy Suites, au beneficiat de pe urma cresterii cererii si a faptului ca oferta limitata de cazare le-a permis sa mareasca preturile camerelor.

Hilton a anuntat ca si venitul din trimestrul al patrulea s-a dublat, la cuantumul de 2,23 miliarde dolari, peste asteptarile analistilor economici, care au estimat un venit de 2,2 miliarde dolari.Venitul pentru camera disponibila, masura principala pentru performanta hoteliera, a crescut cu 10,7% si pentru alte lanturi hoteliere asemanatoare din lume, pe baza cresterii puternice din pietele principale. Pentru piata americana, unitatea de masura a crescut la 10,2%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri