Lantul hotelier Hilton a avut un venit net de 207 milioane dolari in trimestrul IV 2006, aproape dublu fata de aceeasi perioada din 2005, deoarece a crescut numarul camerelor, al costurilor si a fost cumparat in februarie 2006 a lantul hotelier britanic cu acelasi nume.

Venitul net de 207 milioane de dolari al Hilton din trimestrul al patrulea din 2006 a insemnat si o crestere de 50 de centi/actiune, fata de cifrele corespunzatoare aceleiasi perioade din 2005, cand venitul net a fost de 105 milioane dolari, respectiv 26 de centi/actiune.

Cotatia actiunilor Hilton a crescut cu 2,6%, in timpul sedintei de tranzactionare de la New York Stock Exchange, informeaza NewsIn. Compania hoteliera a spus ca se asteapta sa anunte pentru intregul an 2007 un profit recurent intre 1,20 si 1,30 dolari/actiune. Lanturile hoteliere cum este Hilton, care administreaza si marci de tipul Hampton Inn si Embassy Suites, au beneficiat de pe urma cresterii cererii si a faptului ca oferta limitata de cazare le-a permis sa mareasca preturile camerelor.

Hilton a anuntat ca si venitul din trimestrul al patrulea s-a dublat, la cuantumul de 2,23 miliarde dolari, peste asteptarile analistilor economici, care au estimat un venit de 2,2 miliarde dolari.Venitul pentru camera disponibila, masura principala pentru performanta hoteliera, a crescut cu 10,7% si pentru alte lanturi hoteliere asemanatoare din lume, pe baza cresterii puternice din pietele principale. Pentru piata americana, unitatea de masura a crescut la 10,2%.