„Dezvoltarea eMAG prin intermediul Marketplace este o prioritate, in acest fel crestem numarul de categorii din oferta, dar si varietatea produselor din categoriile existente. De aceasta extindere va beneficia clientul, care va gasi intr-un singur loc ceea ce isi doreste. Vom incheia anul 2015 cu o gama extinsa la 1 milion de produse, peste 1.000 de subcategorii si peste 10.000 de branduri”, a spus Iulian Stanciu, director general eMAG, in cadrul eMAG Marketplace Conference, eveniment intern organizat de retailerul online, care a reunit peste 700 de participanti, selleri, parteneri de business si angajati.

Trafic&mobile

In 2014, eMAG a inregistrat 130 de milioane de vizite, in crestere cu 31% fata de anul precedent. Pentru anul in curs, retailerul estimeaza 178 de milioane de vizite.

Iulian Stanciu: „In zilele de varf, primim si peste 1 milion de vizite. eMAG a devenit principala destinatie de informare si cumparaturi din Romania si atrage cu aproximatie traficul insumat al primelor 15 cele mai mari centre comerciale din tara noastra. Estimam ca in 2015 traficul venit de pe dispozitivele mobile va fi 40% din total trafic. Zona de mobile este prioritara in modul in care construim business-ul si dezvoltarea”.

„Ne propunem sa devenim canalul prin care produsele vor ajunge cel mai rapid si usor catre client. Prin urmare, vom investi foarte mult in cresterea experientei de cumparare, ne dorim ca prin tehnologie sa salvam clientilor timp si bani. Impreuna cu sellerii din Marketplace vom creste piata de eCommerce din Romania, estimata la peste 1 miliard de euro, dar, daca ne gandim la tot ce inseamna consum, ne putem raporta la o piata de 30 de miliarde de euro”, conform lui Iulian Stanciu.