„In aceasta perioada am procesat aproximativ 10.000 de livrari, atat intern, cat si international. Valoarea medie a unei comenzi a crescut fata de anul trecut cu 10%“, spune Ioana Molnar, director general al florariilor Magnolia, potrivit Mediafax. In ciuda pregatirilor facute de companii pentru aceasta perioada, numarul de comenzi a fost cu mult peste asteptari, astfel ca o parte din livrari nu au fost realizate in termenul solicitat de clienti - respectiv ziua de 1 martie (Martisor) si 8 martie (Ziua Femeii).

„Am procesat un numar foarte mare de comenzi, iar cele livrate cu intarziere au fost ca numar jumatate din cele de anul trecut. Pentru acestea (sub 1% din totalul livrarilor), returnam integral banii expeditorilor si livrarea este efectuata cu titlu gratuit din partea noastra. Ne dorim, ne straduim si investim asfel incat acest procent sa-l scadem pentru anul viitor sau chiar sa-l anulam.“, mentioneaza Ioana Molnar.

Piata locala de flori, atat offline cat si online, inclusiv vanzarile „la gri“, este estimata la circa 100 de milioane de euro pe an. Magnolia, una dintre primele florarii care au deschis un magazin online pe plan local, a inregistrat anul tre¬cut venituri de 15,5 milioane de lei (circa 3,5 milioane de euro), in crestere cu aproape 30% fata de 2014, cererea crescand atat in mediul online, cat si in magazinele fizice.

Sursa foto: Ioana Molnar Artist/Facebook.com