Brandul japonez de masini Nissan a raportat in perioada aprilie - septembrie 2011 un volum de vanzari de 1.365 autovehicule in Romania, in crestere cu 75% fata de primele 6 luni ale anului fiscal precedent.

Cota de piata a progresat de asemenea cu 1,1%. Modelele crossover Juke (322 unitati vandute) si Qashqai (430 unitati vandute) au contribuit cel mai mult, insa cresteri de volum semnificative s-au inregistrat si la modelele, Navara si Note.

In luna septembrie, Nissan a atins in Romania o cota de piata de 3,1%. Volumul de vanzari a crescut cu 106% in raport cu luna septembrie a anului fiscal precedent, 370 unitati.

Nissan a atins in septembrie cea mai mare cota de piata din istoria sa si in Europa, de 4,2% - un record in Europa si cu aproape un procent mai mult fata de 2010. Cea mai buna cota de piata anterioara a Nissan a fost de 4,1% si a fost obtinuta in luna august 1995.

Volumul vanzarilor lunii septembrie, de 73.713 masini a fost favorizat de rezultatele autovehiculelor din familia crossover Nissan, incluzand modelul Qashqai, cu 23.000 unitati vandute si modelul JUKE, cu peste 14.000 de unitati vandute.

Gama vasta de SUV-uri a Nissan a contribuit la rezultatele din aceasta luna, vanzarile pentru modelul Pathfinder, construit la Barcelona, fiind triple fata de anul precedent; modelul pick-up Navara, produs in Spania, a inregistrat vanzari mai mari cu 44%, iar modelul X-Trail cu 14%.

Toate pietele cheie din regiune au inregistrat rezultate spectaculoase in septembrie in comparatie cu anul 2010, vanzarile crescand in Franta cu 19%; in Spania cu 29%; in Germania cu 47% si in Italia cu 60%.

Anul trecut uzinele Nissan din Regatul Unit, Spania si Rusia au produs peste 528.000 de autovehicule, incluzand mini-MPV-uri, crossovere premiate, SUV-uri si autovehicule comerciale. Oferta Nissan cuprinde 24 de produse diverse disponibile pe piata europeana.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri