AutoMarket va prezinta topul cinci al celor mai de succes modele din istoria automobilismului. Criteriul dupa care a fost intocmit acest clasament se bazeaza pe numarul de unitati vandute.
Visul oricarui producator de automobile este sa creeze un model foarte bun cu care sa aiba zun succes in intreaga lume. Succes inseamna bani, multi bani, si recunoasterea valorii, ceea ce aduce o imagine buna pentru brand. Cel mai bun barometru de masurare a succesului unui model il reprezinta cifrele de vanzari. Un astfel de clasament al primelor cinci locuri a fost intocmit.

Locul cinci este ocupat de istoricul model T de la Ford cu 16.500.000 de masini vandute, Ford T este primul model din istoria automobilismului produs pe o linie de asamblare. Urmatorul loc din clasament este ocupat de masina preferata a hippiotilor, Volkswagen Beetle, cu peste 21 de milioane de exemplare vandute in saizeci de ani de existenta.

Ultima treapta a podiumului este ocupata tot de cei de la Volkswagen, tot cu un model istoric, este vorba de Golf. In intreaga lume fiind distribuite circa 24 de milioane de modele Volkswagen Golf. Gigantul american Ford revine in top pe locul al doilea cu cele 25 de milioane de exemplare din seria F.

Locul intai parca se inscrie in linia evolutiei de pe piata auto mondiala din ultimii ani. Toyota ocupa acest loc prin modelul Corolla, care a ajuns la 40 de ani de existenta, si a fost vandut in incredibila cifra de 35 milioane exemplare.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F