BMW completează gama modelelor sale care iubesc circuitele, accelerațiile violente și fumul din cauciucuri. Noul M4 CS urmărește să umple golul dintre variantele M4 Competition (503 cai putere) și M4 CSL (543 cai putere). La fel ca și cel din urmă, noul CS oferă motorul pe care-l știm și de pe berlina M3 CS, un șase-în-linie cu două turbine care permite un sprint de la 0 la 100 km/h în doar 3,2 secunde, scrie Motor1.

BMW știe că era mașinilor cu motoare termice ar putea să fie, deja, pe ultimii săi metri și ne oferă mai mult din ceea ce ne place: mai multă disponibilitate să rupă aderența pe puntea spate, mai mult cuplu, mai multă putere. Bine, realitatea este că M4 CS oferă aceeași rețetă testată deja pe M3 CS, dar în „hainele” cu două portiere ale coupe-ului cu grilă lungă a bavarezilor.

Motorul își transmite puterea și cuplul (toți cei 649 Nm - la fel ca în cazul lui M4 CSL) printr-o transmisie Steptronic automată cu opt rapoarte care se conlucrează cu sistemul de tracțiune integrală. Viteza maximă de 302 km/h, dar și accelerația 0-100 km/h sunt și ele în linie cu ce oferă M3 CS.

Prin comparație cu M3 sau M4 în varianta Competition, care începe de pe la 90.000 euro în România, M4 CS este mai ușor cu 20 de kilograme. CFRP (Carbon-fiber reinforced plastic) este folosit pentru mai multe componente exterioare precum capota, dar și difuzorul din spate și extensia barei față. Materialul ușor se regăsește și în interior, fibra de carbon fiind folosită și la scaune. Sistemul de evacuare reduce greutatea totală cu încă 3,6 kilograme.

Suspensia și șasiul au primit setări specifice acestui model, iar rezultatul este un model extrem de rapid pe Nordschleife - la o aruncătură de băț de timpul lui CSL, care este și mai rigid. M4 CS a reușit un 7:21.99 secunde, la doar 1,5 secunde de CSL. Jantele disponibile au 19 inchi sau 20 de inchi, iar BMW oferă anvelopele Michelin Pilot Sport Cup 2 R.

La interior, detaliile în nuanțe de negru și roșu, în combinație cu negrul de pe consola centrală și de pe planșa de bord, conturează un aspect sobru. Pielea neagră este, pentru început, singura opțiune pentru habitaclu, în timp ce caroseria poate fi vopsită în doar două culori: Riviera Blue sau Frozen Isle of Man Green. Ca un detaliu neobișnuit, grila din față nu mai are ramă pentru a economisi greutate.

Prețul, însă, nu a fost ușurat. .Dacă un M4 CSL costă 140.895 dolari, un M4 CS începe de la 124.675 dolari - cu peste 35.000 de dolari peste un M3 Competition. Modelul nu apare, încă, și în configuratorul BMW România pentru a confirma prețurile pe piața locală.

Sursa foto: BMW

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri