Citroen da startul saptamana aceasta unui rebranding la nivel global

Producatorul francez de automobile Citroen va implementa saptamana aceasta un proces de rebranding la nivel global, care va introduce o noua linie de produse “aproape premium”, potrivit Automotive News Europe.

Citroen isi reinventeaza sigla, care a fost aproape neschimbata timp de 90 de ani. Proiectul va aduce prima actualizare a logo-ului marcii din 1985, dar si un nou slogan.

Noul logo va fi folosit pentru prima data pe modelul C3 Picasso. Vechea sigla va mai fi folosita in continuare o perioada de timp.

Compania va efectua totodata modificari in intreaga retea de distribuitori la nivel global. Citroen lucreaza cu 3.300 de distribuitori in toata lumea.

Citroen a vandut anul trecut un total de 1,339 milioane vehicule (vehicule de persoane si vehicule utilitare) in scadere cu 7,5% fata de 2007.

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri