Barfitorul
Angajatii care au abilitati de comunicare vor fi mereu printre favoritii sefilor. Insa, daca pentru tine definitia unui bun comunicator inseamna sa raspandesti zvonuri si sa iti petreci timpul barfind cu colegii, nu te afli intr-o pozitie avantajoasa. Atitudinea aceasta nu te face un candidat potrivit pentru un nou rol in companie, deci nici pentru o marire de salariu, scrie businessinsider.com.
Lingusitorul
Singurul lui obiectiv este sa il multumeasca pe sef, indiferent daca asta inseamna sa accepte (fara sa protesteze) mai multe responsabilitati decat poate duce sau sa faca lucruri care nu sunt de competenta lui. Nu este o atitudine cu care sa iti impresionezi seful si care sa iti aduca o promovare. Din contra, managerii apreciaza mai mult angajatii care isi spun punctul de vedere, comunica transparent si muncesc eficient.
Citeste si:
Citeste si: De ce renunta romanii la job in primele 100 de zile
Negativistul
Angajatii care sunt in permanenta nemultumiti, fara sa gaseasca solutii, care resping sugestiile colegilor, care foarte rar apreciaza munca celorlati angajati, au mici sanse sa isi impresioneze sefii si, cu atat mai putin, sa obtina o promovare.
Victima
Sa stii sa lucrezi in echipa inseamna sa iti asumi greselile si punctele slabe. Daca te prezinti mereu ca fiind o victima, dand mereu vina pe ceilalti pentru termenele limita nerespectate sau pentru rezultatele slabe ale muncii tale, vei avea mari dificultati in a castiga increderea colegilor, dar mai ales a sefilor.
Agresivul
Accesele de furie nu ar trebui tolerate in niciun colectiv, insa, cu toate astea, sunt nenumarate exemple de angajati care isi varsa nervii si frustrarile pe colegii lor. Cei care au un comportament agresiv sunt vinovati pentru atmosfera toxica, de teama si conflict, care se creeaza la locul de munca. Sunt printre cei care au (poate) cele mai mici sanse de promovare.
Citeste si:
Cel care le stie de toate
Atunci cand recruteaza, companiile cauta sa angajeze oameni care sunt bine pregatiti in domeniul lor, autodidacti si care stiu (si vor) sa impartaseasca din cunostintele lor. Daca esti dintre cei care taxeaza imediat greselile colegilor, care sustin mereu ca ideile si strategiile lor sunt mai bune decat ale celorlalti si daca, in general, te consideri cel mai destept din echipa ta, nu faci decat sa iti atragi antipatii si sa iti reduci sansele de a fi pus pe lista promovarilor.
Citeste si: Cinci calitati pe care trebuie sa le ai daca iti doresti sa avansezi profesional
Sursa foto: Shutterstock.com
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: