Din noua pozitie, Delia va conduce activitatile de marketing ale diviziei de bauturi racoritoare pentru Balcanii de Est, asigurand coordonarea strategiei departamentului in linie cu obiectivele de crestere setate pentru aceasta categorie.

“Ma bucur sa ma alatur PepsiCo Romania si, impreuna cu echipa dinamica pe care am cunoscut-o in cadrul companiei sunt sigura ca vom avea rezultate remarcabile care vor consolida pozitia PepsiCo in piata bauturilor racoritoare.Imi doresc sa construiesc numeroase proiecte frumoase pentru segmentul de bauturi, in contextul unei piete in care comunicarea de brand si inovatia sunt inseparabile, iar preferintele consumatorilor sunt in continua schimbare”, a declarat Delia Corniciuc.

Delia este licentiata in economie la Academia de Studii Economice din Bucuresti, iar anterior venirii in echipa PepsiCo, a ocupat mai multepozitii in cadrul companiilor Mars si Beiersdorf.

Citeste si:
VIDEO retailDetail: Ce sunt alimentele sustenabile și unde le găsim
VIDEO retailDetail: Ce sunt...

Compania PepsiCo este prezenta cu produse in peste 200 de tari si teritorii din intreaga lume, fiind consumate de peste un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 64 miliarde dolari venit net in 2018, adus de un portofoliu de alimente si bauturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gama variata de produse alimentare si bauturi.

Sursa foto: shutterstock