Munca de la distanță este în creștere și este important pentru companii să existe politici formale de lucru la fel ca și în cazul unui birou tradițional. Cu toate acestea, administrarea unui birou față de munca de la distanță este complet diferită și ar trebui să se acorde o atenție specială atunci când vine vorba de politici.

Deși lucruri precum comunicarea în echipă și productivitatea sunt obiectivele cheie pentru orice afacere, cum să le încurajăm și să le facilităm în mod corespunzător când munca se desfășoară la distanță poate să nu pară atât de simplu. Iată sfaturile pe care toți liderii ar trebui să le pună în aplicare.

1. Definiți ce înseamnă receptivitate în muncă

Slack, e-mail, mesagerie – toate sunt modalități prin care poți distrage o echipă care muncește de la distanță. Este important să definiți la nivelul companiei ce așteptări sunt în jurul receptivității. Acest lucru este incredibil de important cu o echipă de la distanță, iar aceste „reguli” ar trebui definite pentru toată lumea și comunicate echipei în avans, scrie Forbes.

Citește și Opt moduri de a-ți transforma locul de unde lucrezi în biroul ideal, chiar și atunci când muncești de acasă

Retail jobs

2. Pune într-un cadru clar comunicarea bidirecțională

Faceți din comunicare o prioritate pentru întreaga echipă făcând-o parte a recenziilor de performanță. Încurajați toți angajații care poate sunt încă la birouri să includă lucrătorii la distanță nu numai în discuții formale, ci și relaxate și sociale. Cei de la sedii mai fac pauze și interacționează cu colegii lor, iar lucrătorii la distanță ar trebui încurajați să facă același lucru.

3. Ajutați angajații să se simtă în siguranță

Oamenii sunt conectați să se îndrepte spre plăcere sau să se îndepărteze de durere. Dacă angajații percep că există o amenințare asociată cu lucrul de la distanță, vor ezita să profite de opțiuni de lucru flexibile. Pentru a-i ajuta să se simtă în siguranță, în special în perioadele de schimbare sau incertitudine, specificați în politica firmei că persoanele care lucrează de la distanță nu vor avea un risc mai mare de disponibilizare.

Citeste si:
Cosmin Popa, istoric: ”România e deja în război politic și...
”România se află deja în...

4. Insistați ca întâlnirile să aibă loc cu camerele video deschise

Insistați să mențineți camerele pornite pentru întâlniri la distanță. Crește implicarea, creează conexiune și favorizează relațiile. Când camerele sunt oprite, oamenii își permit să se distragă și să participe la alte lucruri în timp ce sunt într-un apel. A avea camerele de luat vederi pornite înseamnă că trebuie să fie mai concentrați și să fie prezenți la apel. Încă se pot distrage, dar pot fi chemați și pentru că îi puteți vedea. Camerele de luat vederi fac o mare diferență.

Îți recomandăm și Patru idei pentru a-ți crește concentrarea și productivitatea când lucrezi de acasă

5. Implementați măsuri de confidențialitate

Este important să existe politici de confidențialitate pentru cei care lucrează de la distanță. Atunci când oamenii lucrează de la distanță, companiile trebuie să ia în considerare unde sunt efectuate apelurile, cum sunt stocate documentele fizice și ce dispozitive tehnologice sunt utilizate de la distanță. Asigurarea informațiilor confidențiale în cadrul unei companii are o importanță critică.

Citeste si:
Studiu Harvard: Cinci tipuri de alimente care te fac să fii obosit...
Studiu Harvard: Cinci tipuri...

6. Conturați clar standardele de productivitate

Pentru unii angajatori, evidențierea așteptărilor de performanță ca parte a unei politici formale de lucru la distanță poate contribui la asigurarea productivității. De exemplu, în rolurile de servicii pentru clienți, o politică poate ajuta la comunicarea dorinței conducerii pentru toți angajații de a efectua un anumit număr de apeluri pe oră sau zi. Această abordare poate ajuta la asigurarea așteptărilor clare ale companiei, precum și la promovarea responsabilității și a productivității.

7. Stabiliți ghiduri de responsabilitate

A lucra de la distanță nu este o scuză pentru răspunsurile cu întârziere. Una dintre provocările comune este să nu poți primi răspunsuri la timp de la factorii de decizie. Ca organizație, încearcă să stabilești linii directoare cu privire la rata de răspuns - poate 24 de ore pentru întrebări simple sau un răspuns interimar dacă este un caz complex pentru care ai nevoie de mai mult timp.

Citeste si:
STUDIU CNCAV despre eficiența vaccinurilor împotriva COVID-19. Ce...
STUDIU CNCAV despre eficiența...

Sursa foto: shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri