Timpul există fără intervenția sau controlul nostru și este poate una dintre cele mai valoroase resurse din viața noastră. Timpul nu poate fi încetinit, oprit, întrerupt, îndoit sau refolosit, ci doar pare că pleacă constant fără să apucăm să facem tot ce ne-am dorit sau ce era necesar. Și la job se întâmplă tot la fel: simțim de multe ori că nu e suficient și că trebuie să folosim timpul într-un mod diferit. Iată câteva modalități simple în care puteți lucra în limitele constrângerilor pentru a vă asigura că aveți întotdeauna loc pentru lucrurile care sunt cu adevărat importante voi.

1. Dezabonează-te de la newsletterele pe care nici măcar nu le deschizi

Dezabonează-te de la e-mailurile pe care le primești în mod regulat, dar pe care știi că nu le vei citi niciodată. Le ignori, dar ele ajung din nou și din nou la tine, ceea ce face mai dificilă și consumatoare de timp să treci prin mesajele tale. Acestea creează dezordine mentală atunci când te uiți spre ele, cu atât mai mult când trebuie să le ștergi sau să le sortezi, arată Forbes.com

Potrivit unui studiu realizat de Live Career, 55% dintre oameni petrec între două și patru ore pe săptămână sortând și ștergând e-mailurile. Adoptă un nou obicei de a te dezabona de fiecare dată când le vezi.

2. Scurtează, dar fără a sacrifica

Reduceți timpul alocat pentru întâlniri. În întâlniri, discuția se extinde adesea pentru a umple timpul alocat, așa că programați întâlniri care durează doar 20 sau 30 de minute. Folosiți timpul pe care l-ați economisit pentru a veni la aer sau pentru a vă pregăti pentru altceva.

3. Deleagă mai multe activități

Probabil că există anumite activități la job pe care știi că ar trebui să le facă alții. Totodată, există activități care pot fi oportunități bune pentru alții dacă ești dispus să le delegi. Renunță la mentalitatea că ești singura persoană care poate face asta. Și dacă ego-ul tău te ține pe loc, fă un efort suplimentar pentru a renunța la mentalitatea că ești singura persoană care o poate face cu adevărat bine.

4. Reactualizează lista ta de „to do”

Cei mai mulți dintre noi au făcut trecerea de la o listă pe hârtie la unul dintre numeroasele instrumente care ne ajută să ne gestionăm activitățile din timpul unei zile. Pentru a maximiza timpul, găsiți instrumentul pentru lista de activități care se potrivește modului în care lucrați. Indiferent dacă este Apple Note sau Evernote sau o altă aplicație, găsește-o pe aceea care pare că a fost concepută pentru tine ca să poți într-adevăr economisi timp.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri