Renault Group și-a propus eliminarea diferențelor salariale între angajații femei și bărbați în toate țările în care Grupul este prezent, aplicând în acest sens planuri de acțiuni specifice cu ocazia campaniilor anuale de majorări salariale. Prin măsurarea indicatorului Gender Pay Gap, echipele de Resurse Umane se asigură că ecartul se reduce permanent și că angajații, indiferent de gen, au o remunerare egală atunci când ocupă un post comparabil, se arată într-un comunicat.

„Convinși că diversitatea este unul din atuurile noastre, ne-am angajat de mai mulți ani într-o politică de creare a unui loc de muncă lipsit de orice discriminare, în care oricine să se simtă integrat(ă), respectat(ă) și valorizat(ă). Eliminarea diferenței de salarizare dintre femei și bărbați pe posturi egale, cu doi ani mai devreme față de obiectivul propus, demonstrează angajamentul echipelor Renault Group de a descoperi talentele și de a acționa într-un mod concret pentru promovarea egalității de gen la locul de muncă, una din prioritățile strategiei noastre pentru diversitate și incluziune”, a declarat François Roger, Director de Resurse Umane, Renault Group.

În aprilie 2021, Renault Group a creat, în cadrul Direcției de Resurse Umane, un departament dedicat diversității și incluziunii, în scopul creșterii performanței în rândul echipelor. Printre prioritățile stabilite se numără transformarea Renault Group într-un angajator de referință pentru femei – obiectiv care este acum atins.

La sfârșitul anului 2023, în cadrul Renault Group, femeile reprezintă 35 % din totalul persoanelor aflate într-o funcție de conducere și ocupă 27 % din totalul funcțiilor de manager. Acest ultim procent ar urma să crească până la 30 % în 2030, și să ajungă la 50% în 2050.

Sursa foto: Renault

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri