Starbucks va deschide joi prima cafenea din Constanta, in centrul comercial Maritimo Shopping Center, ajungand astfel la zece unitati in Romania, pe langa cele sapte locatii din Bucuresti si cate una in Cluj-Napoca si Timisoara.

Cafeneaua din Maritimo Shopping Center este situata la intrarea a doua a centrului comercial, avand si o terasa pentru clienti, a anuntat Starbucks Romania intr-un comunicat, dat publicitatii de Mediafax.

In septembrie, lantul de cafenele urmeaza sa deschida o unitate in complexul de birouri Novo Park din nordul Capitalei, dezvoltat de compania Genesis Development, detinuta de omul de afaceri Liviu Tudor, fiind a opta din Bucuresti. Starbucks a inchiriat in Novo Park 200 de metri patrati, la parterul cladirii D (complexul este format din sapte cladiri de birouri), avand acces direct din Bulevardul Dimitrie Pompeiu, unul din principalele bulevarde din Bucuresti. Pana la sfarsitul anului, compania vrea sa-si dubleze reteaua de cafenele pe piata locala, la 18 unitati.

Starbucks a intrat pe piata din Romania in aprilie 2007, deschizand prima cafenea din Europa Centrala si de Est, ca rezultat al unui joint-venture incheiat cu partenerul sau european, grupul elen Marinopoulos. Grecii au pierdut franciza lantului de cafenele in Romania, actionariatul fiind schimbat la inceputul anului cu un joint venture intre mai multi antreprenori bulgari si compania-mama.

Starbucks are peste 20.000 de cafenele in 65 de tari si este cunoscuta ca fiind cea mai importanta marca de cafea din lume.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri