PENNY vrea ca peste jumătate din produse să fie românești sau să aibă ingredientul principal din România

Pentru 2021, PENNY își propune să continue planul de expansiune și să deschidă între 20 și 25 de noi magazine în mai multe regiuni ale țării, astfel încât să atingă cifra de 300 de magazine pe plan local, a declarat, pentru wall-street.ro, Daniel Gross, CEO PENNY România.

Deși pentru PENNY 2020 a fost un an dificil pentru business, retailerul a reușit să își atingă obiectivele la nivel de expansiune și a deschis 20 de noi magazine, ajungând la 276 de unități la nivel național. Pentru 2021, planurile de expansiune rămân la fel de abițioase ca și cele de anul trecut.

La început de an, retailerul a deschis deja două magazine în București și în Reghin, pe 14 ianuarie. În luna februarie, reprezentanții Penny au declarat că retailerul va mai deschide două noi magazine în Dumbrăveni, județul Suceava și în Bistrița Năsăud.

Investiții de 100 milioane euro în 2021 pentru magazinele PENNY

Potrivit reprezentanților RETAILERULUI, PENNY își propune să investească 100 milioane euro în următoarele trei direcții: 25 de noi magazine, cel de-al patrulea depozit de la Filiași și 100 de remodelări în noul PENNY.

Totodată PENNY își va dezvolta mai multe mărci proprii, printre care și Hanul Boieresc, o gamă ce conține 100% produse fabricate în România, care a fost relansat anul trecut.

Citeste si:
PENNY deschide un nou magazin
PENNY deschide un nou magazin

„Din 2020, în consolidarea planurilor noastre pentru România, ne-am propus ca, în următorii trei ani, 60% din sortiment să fie produs, procesat și să aibă ingredientul principal din România. Ceea ce înseamnă că vom continua să cumpărăm românește și să susținem producătorii locali”, precizează Daniel Gross.

Astfel că, anul acesta, retailerul va investi în remodelarea unor magazine deja existente, în produse de proveniență românească cu mărci proprii reprezentative, expansiunea în România pentru următorii zece ani, precum și în digitalizarea și automatizarea proceselor operaționale.

PENNY, parte a grupului german REWE, a deschis primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY Market în România este alcătuită din 276 de magazine la nivel național și o echipă formată din peste 4.800 de angajați.

Citeste si:
Clienții Auchan vor putea comanda mâncare gătită prin platforma...
Clienții Auchan vor putea...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri