Reteaua germana de magazine de tip discount Kaufland a investit sapte milioane de euro intr-un magazin care va fi inaugurat joi la Constanta.

Magazinul constantean este al 24-lea din Romania. Centrul comercial Kaufland din Constanta este construit pe un teren de 20.037 metri patrati, ocupa o suprafata de 6.436 metri patrati si are 330 de locuri de parcare. Hipermarketul Kaufland ofera alaturi de produsele din departamentul alimente, produse din domeniile menaj, sticlarie, textile, electrice, papetarie, jucarii, articole de sezon, la care se adauga oferte speciale saptamanale.

Kaufland a investit, pana in prezent, in Romania aproximativ 308 milioane euro. Anul trecut, compania a demarat un proiect in Romania, in parteneriat cu Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare (BERD), care presupune investitii de 300 milioane euro pe termen lung. Kaufland a intrat pe piata romaneasca in 13 octombrie 2005, cand a deschis un magazin in zona Bucur-Obor din bucuresti. Al 23-lea magazin Kaufland a fost inaugurat pe 3 aprilie la Cluj.

Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de euro si are peste 166.000 de angajati in intreaga Europa. Pe plan international, retailerul german detine peste 800 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Romania si Bulgaria.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri