Rompetrol Downstream a încheiat un parteneriat cu Carrefour România pentru implementarea unui proiect pilot ce vizează deschiderea unor magazine de proximitate Carrefour Express în zona hei a benzinăriilor Rompetrol. Pilotul se derulează în două stații, unde clienții pot alege dintr-un portofoliu variat de produse potrivite pentru cumpărături de imediată necesitate: de la cele proaspete, BIO sau ready to eat la cele de igienă.

Primul magazin este deja deschis în incinta stației Rompetrol din localitatea Mogoșoaia (strada Ficusului, nr. 2A), urmând ca până la finalul lunii să devină operațional și magazinul situat în Ploiești (bulevardul Republicii, nr. 140). Ambele magazine Carrefour Express vor funcționa după un program non-stop.

Prin intermediul noului proiect pilot, ne dorim să le oferim clienților noștri o extindere a gamei de produse disponibile, iar în funcție de feedback-ul acestora vom analiza o posibilă dezvoltare a acestui parteneriat.

Zhanibek Nugertayev, director general Rompetrol Dowstream

Astfel, clienții au acces la o varietate de produse, precum cele din categoria de snacking, produse proaspete, dar și produse non-alimentare, de la produse de igienă, până la kit-uri de călătorie (cosmetice în recipiente mici, geluri de duș, șampoane, deodorante ori șervețele pentru bebeluși), truse pentru situații de urgență (dezinfectant, plasturi) cadouri (seturi de cosmetice, băuturi alcoolice, jucării, praline) sau produse de sezon atât alimentare, cât și non-alimentare.

În același timp, cele două zone gastro - restaurant hei din stațiile Rompetrol vor continua să ofere sandvișuri, salate și fructe proaspăt preparate, respectiv un portofoliu larg de băuturi pe bază de cafea.

„Prin parteneriatul cu Rompetrol, extindem această proximitate și pentru clienții motorizați, aflați în tranzit, cu o ofertă adaptată drumului lung - de la produse de imediată necesitate, la cele premium sau bio, pentru cumpărături rapide, chiar din stațiile de alimentare”, a declarat Vincent Rochefort, Directorul Rețelei de Proximitate Carrefour România.

În linie cu angajamentul Carrefour de a oferi opțiuni sănătoase, și magazinele Express situate în stațiile Rompetrol vor include produse bio, inclusiv sub marca proprie Carrefour Bio.

Totodată, magazinele Express dispun și de o sortimentație variată de băuturi, începând cu o selecție de vinuri românești, curatoriată de Carrefour România prin programul de referință Deschidem Vinul Românesc. Astfel, clienții se pot bucura de o gamă generoasă de vinuri premium, vinuri românești, cât și vinuri dezvoltate exclusiv pentru rețeaua Carrefour, opțiuni perfecte pentru clienții care vor să savureze un vin de calitate odată ajunși la destinație. Mai mult, clienții pot găsi și o gamă variată de bere (premium, artizanală sau specială, dar și fără alcool).

Zona de magazin existentă în cadrul benzinăriilor va fi reamenajată conform standardelor Carrefour Express, iar zona caselor de marcat va fi comună atât pentru achizițiile de carburanți, produse din portofoliul gastro hei, cât și pentru magazinul Carrefour.

Carrefour România are peste 360 de magazine în țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

Rompetrol Downstream este divizia de retail a Grupului KMG International in Romania. La finele lui 2021, compania opera pe plan intern o rețea de distribuție carburanți formată din 1.207 puncte de comercializare (stații proprii, stații franciza: Rompetrol Partener și Expres, stații mobile: expres, CUVE și RBI). La acestea se adauga 6 depozite și peste 200 de puncte de încărcare auto cu gaz petrolier lichefiat – GPL.

Sursa foto: Carrefour

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri