Pentru acest an este programata deschiderea unui numar de 7 locatii in diferite orase ale tarii, vizate in planul de dezvoltare. Reprezentantii US Food Network au tinut sa precizeze, referitor la politica de extindere, faptul ca “nu exista un plan fixat pe orase si date de deschidere, datorita lipsei evidente de planuri imobiliare la nivel national; proiecte fixate deja pot sa fie amanate sau oprite, proiecte noi pot sa apara in intervale relativ scurte; de asemenea, spatii potrivite pentru KFC pot sa fie disponibile fara un anunt prealabil.”
In general, pentru deschiderea unor noi locatii, companiile iau in considerare numarul de locuitori si marimea orasului, puterea economica a regiunii, dar si dezvoltarea zonei ca reguine turistica.
Vanzarile totale inregistrate de cele 18 locatii KFC s-au ridicat anul trecut la aproximativ 20 mil. euro, in conditiile in care aproape 5 milioane de clienti le-au trecut pragul. Pentru 2007 reprezentanii US Food Network estimeaza o majorare de circa 40% a cifrei de afaceri, pana la 28 mil. euro.
“Aflate in centrul Capitalei, KFC Magheru si KFC Unirea ocupa primul loc in topul incasarilor, fiind urmate de KFC Plaza Mall, KFC Orhideea si KFC Mall Vitan”, au evidentiat reprezentantii companiei.
Cel mai mare operator fast-food din lume, grupul Yum, proprietarul lanturilor de restaurante Taco Bell, Pizza Hut si KFC, a anuntat o crestere a profitului in ultimul trimestru al anului trecut, sustinuta in special de incasarile obtinute de pe cea mai dinamica piata din lume, cea din China.
Venitul net obtinut in cel de-al patrulea trimestru din 2006 s-au marit cu 2,7 procente, atingand valoarea de 232 milioane de dolari, in timp ce vanzarile au inregistrat o crestere cu 4%, ajungand la 3,02 miliarde de dolari.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: