Preluarea portofoliului Ozone de catre Advent, analizata de Concurenta

Consiliul Concurentei (CC) a anuntat ca analizeaza concentrarea economica prin care grupul Advent va prelua unele active apartinand societatii Ozone Laboratories si altor societati din cadrul grupului. Activele achizitionate vizeaza atat brandul Ozone, cat si brandurile de produse farmaceutice detiute de Ozone.
"Autoritatea de concurenta analizeaza operatiunea de concentrare economica din punct de vedere al compatibilitatii cu un mediu concurential normal, in conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrarilor economice", se precizeaza intr-un comunicat de presa emis de CC. O decizie cu privire la aceasta operatiune urmeaza a fi luata in termen de 30 de zile de la data la care notificarea va deveni considerata efectiva.

La sfarsitul lunii iulie, LaborMed, una dintre principalele companii de produse farmaceutice generice din Romania, controlat de grupul Advent, a semnat contractul de achizitionare de la actionarii Ozone Laboratories a intregului portofoliu de produse, precum si a brandului Ozone. Portofoliul a generat in 2008 o cifra de afaceri de 44 de milioane de euro. Valoarea tranzactiei nu a fost facuta publica, insa surse din piata sustin ca LaborMed a platit in jur de 20 de milioane de euro pentru preluarea produselor marca Ozone.

Aflati detalii despre efectele pe care tranzactia le-ar putea produce in piata, precum si despre primele plecari din managementul de top al Ozone, in urma vanzarii portofoliului de produse catre LaborMed.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri