Prima dragoste nu se uita nici in business: Guzu reintra in afacerile cu vopsele

Omul de afaceri Daniel Guzu, proprietarul producatorului de adezivi Duraziv, a reintrat in businessul cu vopsea, dupa ce la inceputul anului trecut a finalizat vanzarea Fabryo, unul din cei importanti jucatori de pe piata locala de lacuri si vopsele, catre fondul suedez de investitii Oresa Ventures.

Omul de afaceri a vandut succesiv afacerea Fabryo, companie pe care o detinea impreuna cu fosta sotie, iar cei doi au incasat circa 20 de milioane de euro.

Guzu a investit un milion de euro pentru a dezvolta divizia de tencuieli decorative si vopsele.

“Noua extindere in piata materialelor de constructii va fi comunicata tot sub numele de Duraziv, sub considerentul notorietatii brandului in piata, rezultata in urma investitiei de 1 milion de euro in bugetul de marketing de anul acesta”, spune Guzu.

Vopselele Duraziv se gasesc pe piata incepand cu aceasta luna, publicul tinta fiind reprezentat momentan de segmentul premium-profesional, capacitatea de productie de 40 de tone /zi neputand acoperi toate segmentele.

Compania detine o fabrica de adezivi si profile metalice in Popesti-Leordeni, care a suportat investitii de circa 7,5 milioane de euro pana in prezent, cu o capacitate anuala de productie de 300.000 de tone de adezivi si 12.000 de tone de profile metalice

Duraziv a inregistrat o cifra de afaceri de 9 milioane de euro anul trecut, in scadere cu aproape 15% fata de 2008. Vanzarile de adevizi ale companiei au totalizat circa trei milioane de euro in 2009, restul cifrei de afaceri fiind generata de profilele metalice.

Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri