Retailerul elen de imbracaminte Sprider a inregistrat in primele noua luni o crestere de 74% a vanzarilor in Romania, de la 3,3 milioane de euro la 5,74 milioane euro, in timp ce pierderile s-au redus cu 40%, de la 1,52 milioane de euro la 942.000 de euro.
Profitul brut al operatiunilor de pe piata romaneasca a crescut cu 36%, de la 1,94 milioane de euro la 2,63 milioane de euro, anunta Mediafax.

Pierderea inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare (EBITDA) a scazut de aproape doua ori, de la 850.000 de euro in primele noua luni ale anului trecut la 473.000 de euro in acest an, potrivit unui raport al Sprider.

Compania a avut in Romania costuri din depreciere de 650.000 de euro in ianuarie-septembrie, cu 60% mai mult fata de 411.000 de euro in primele noua luni ale anului precedent.

La nivel de companie, Sprider a inregistrat o pierdere de 6 milioane de euro, comparativ cu un rezultat pozitiv de 4 milioane de euro in urma cu un an. Vanzarile au scazut cu 9% in perioada analizata, de la 114,6 milioane de euro anul anterior la 105,2 milioane de euro in acest an. Rezultatul negativ este atribuita de companie conditiilor dificile de pe pietele europene si recesiunii severe care afecteaza Grecia.

In primele noua luni ale anului, Sprider a deschis sase noi magazine si a inchis patru. In prezent, Sprider detine 113 magazine, din care 87 in Grecia, 16 in Romania, respectiv zece in Bulgaria si Cipru.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri