Cumparatorii de masini ocolesc din ce in ce mai mult modelele cu o reputatie proasta pentru fiabilitate, cel putin asa se intampla in America, reiese dintr-un studiu realizat de J.D. Power in luna februarie, pe baza raspunsurilor a peste 35.000 de proprietari de autoturisme cu o vechime de trei ani.

Studiul analizeaza problemele intampinate in ultimele 12 luni, de catre proprietarii de masini fabricate in 2014. Fiabilitatea unei masini a fost masurata prin numarul de probleme gasite la 100 de vehicule (PP100) un scor mai mic, reflectand o calitate superioara. Studiul acopera 177 de probleme specifice.

O calitate mai buna pe termen lung este un factor-cheie care contribuie la valori reziduale mai mari pentru vehicule. De exemplu, J. D. Putere estimeaza ca modelele Toyota - cel mai bine clasat brand non-premium in studiu - au valori reziduale mai mari cu 750 de dolari pe vehicul, in comparatie cu o alta marca medie.

In top 10 al autoturismelor care creaza cele mai putine probleme posesorilor sunt Lexus, Porsche, Toyota, Buick, Mercedes-Benz, Hyundai, BMW, Chevrolet, Honda, Jaguar.

Este interesant ca, in America, un Porsche fabricat in 2014 este la fel de fiabil precum un Lexus. Din studiu reiese ca au fost gasite doar 110 probleme la 100 de masini.

Problemele intalnite la masinile noi au crescut comparativ cu rezultatele inregistrate anul trecut, iar o mare parte dintre acestea sunt cauzate de sistemele de infotainment.

Anul trecut, cel mai multi soferi s-au plans de functionarea incorecta a conexiunii Bluetooth sau recunoasterea eronata a comenzilor vocale. Un numar de 22% dintre conducatori nu sunt multumiti de sistemul de navigare oferit de producator.

Pe segmente, lider in topul fiabilitatii este Toyota, care a avut modele in 6 categorii din cele 18 incluse in studiu, iar daca adaugam si modelele Lexus, atunci brandul japonez a fost prezent in 10 categorii.

Sursa foto: Sappasit / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri