Clientii ING raporteaza dublarea platilor electronice efectuate in weekend si pe parcursul zilei de astazi, fie ca a fost vorba de o simpla plata cu cardul la POS sau de o tranzactie efectuata prin Home'Bank.

UPDATE: Reactia oficiala a ING Bank

Banca a anuntat oficial in jurul orei 17:00 ca incidentul vine din cauza unei erori operationale, in care unele fisiere de plata decontate astazi au fost procesate de doua ori.

"Eroarea nu a afectat in niciun fel alte servicii si sisteme ING. Clientii vor putea vedea sumele restituite in contul lor pana la finalul zilei. Ne cerem scuze clientilor care au intampinat dificultati in acest sens si le multumim pentru intelegere", se arata in comunicarea bancii.

Grupul ING a trecut printr-o situatie similara si in Olanda, la inceputul acestui an, cand 3 milioane de tranzactii efectuate pe 19 martie au fost dublate.

Citeste si:
Lideri platilor electronice: care au fost cele mai vandute carduri
Lideri platilor electronice:...

dublare tranzactii ING Bank


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
ING Home'Bank a picat: clientii nu isi mai pot verifica soldul