SelfPay, liderul local al pietei de terminale de plata de tip self-service, a inregistrat in 2018 o cifra de afaceri de 73,5 milioane de lei, in crestere cu 11% fata de anul anterior. Extinderea retelei de terminale si adaugarea a noi servicii in platfoma au adus, in trimestrul patru al anului trecut, un avans al cifrei de afaceri de 17% comparativ cu acelasi trimestru din 2017.

In anul 2018, compania a procesat plati in valoare de 930 milioane lei, inregistrand o crestere de 40% fata de anul precedent. Finalul de an a adus o crestere semnificativa in reteaua SelfPay, astfel incat valoarea platilor procesate in luna decembrie s-a dublat in raport cu aceeasi luna din 2017.

O performanta similara a fost inregistrata la nivelul mediei lunare de plati procesate in ultimul trimestru al anului 2018, fata de media lunara de plati procesate in trimestrul patru al anului 2017. Evolutia pozitiva este rezultatul cresterii organice a serviciilor oferite prin Statiile de Plata, adaugarii serviciilor noi, extinderii retelei de Statii de Plata si cresterii vizibilitatii Statiilor SelfPay in retail, in special datorita noii identitati de brand create anul trecut, se arata in comunicatul de presa emis de catre companie.

Numarul de tranzactii procesate anul trecut a fost de 8,8 milioane, cu un record in luna decembrie, cand SelfPay Romania a procesat 920.000 de tranzactii, in crestere cu 37% fata de aceeasi luna din 2017.

sursa foto: Ovidiu Udrescu



“Suntem entuziasmati datorita rezultatelor obtinute de echipa noastra intr-un an 2018 plin de provocari: cu o noua identitate de brand si optimizarea retelei de Statii de Plata, diversificarea portofoliului de servicii disponibile la acestea, lansarea aplicatiei mobile SelfPay, dar si cu parteneriate importante, cum ar fi cele incheiate in industria bancara si cu autoritatile locale. Inceputul anului 2019 ne determina sa fim optimisti atat cu privire la consolidarea pozitiei curente, cat si pentru proiecte noi, dezvoltate de SelfPay in directia extinderii solutiilor B2B. Astfel, ma astept ca solutiile noastre de automatizare a platilor sa ajunga la numar tot mai mare de parteneri din domenii precum cel financiar-bancar, retail, sanatate sau chiar divertisment.”, a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.(foto)

In 2018 compania s-a axat pe crearea si consolidarea noii identitati de brand. Astfel, terminalele de plata au devenit «Statii de Plata SelfPay» care aduna intr-un singur loc platile de facturi si achizitionarea de servicii. In prezent, SelfPay detine peste 4.000 de Statii de Plata, amplasate in mai mult de 900 de localitati din tara. Prin Statiile de Plata, compania ofera clientilor posibilitatea de plata a peste 120 de servicii din sectoare tot mai diverse, de la utilitati, telecomunicatii, taxe si impozite, la bilete de acces la evenimente, bilete de calatorie, criptomoneda, moneda virtuala, rovinieta si divertisment.

Un alt proiect strategic dezvoltat in acest interval este furnizarea de solutii de automatizare a platilor, adresate in special segmentului financiar-bancar si domeniului de retail. Printre primele proiecte dezvoltate in aceasta directie se evidentiaza parteneriatul cu CEC Bank, prin care banca a automatizat casieriile din 25% dintre unitati.

In 2018, SelfPay a lansat o aplicatie mobila ce l-a finalul anului a ajuns la 20.000 de instalari.

ZebraPay devine SelfPay, dupa...
Citeste si: ZebraPay face rebranding. Ce estimari pune pe masa CEO-ul companiei


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
SelfPay lanseaza propria aplicatie mobila: 20.000 de instalari