Libra Bank a lansat un pachet de produse si servicii bancare dedicate companiilor si specialistilor profesiilor liberale prin care le permite acestora sa isi negocieze comisioanele si chiar sa ajunga la eliminarea lor.
Astfel, clientii noi care isi deschid un cont curent la Libra Bank in perioada 4 ianuarie – 31 martie 2010 primesc automat un pachet de produse bancare la care isi pot negocia comisioanele.

Prin pachetul Business 2010, clientii pot negocia cu Libra Bank la conturile curente si serviciul Libra Internet Banking, comisionul de deschidere cont curent, comisionul de administrare cont curent, comisioanele de transfer bancar si comisioanele altor operatiuni, potrivit unui comunicat al institutiei de credit. Nu vor fi supuse negocierii comisioanele BNR si cele interbancare pentru plati externe, mai mentioneaza banca.

Pachetul mai include si un card business, fara comision de emitere, la care titularul poate sa stabileasca plafoanele maxime pentru fiecare posesor in parte si care are comision de administrare zero in perioada 4 ianuarie – 31 martie 2010.

De asemenea, clientii care opteaza pentru un pachet Business 2010 in perioada ofertei speciale au posibilitatea sa aleaga pentru virarea salariilor intre doua tipuri de carduri: Libra Salary, care are ca beneficiu lipsa comisioanelor de emitere si administrare, sau Libra MasterCard Simple, avand ca avantaj principal comisionul de retragere 0 la orice bancomat din Romania.

Clientii IMM au o pondere de aproximativ 50% din portofoliul de credite al Libra Bank, urmati de cei din sfera profesiilor liberale cu 40% si de clientii persoane fizice cu 10%.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri