Amenda primita de Orange Romania de la Protectia Consumatorului Cluj, de 10.000 de lei, pentru suspendarea unor cartele inainte de expirarea perioadei de valabilitate, este disproportionata in raport cu gravitatea faptei, dar si cu eventualul prejudiciu adus clientilor, apreciaza compania.
"Sanctiunea a fost aplicata ca urmare a primirii a doua reclamatii individuale ale unor clienti prepay. Orange Romania a actionat cu buna credinta si a depus toate eforturile pentru remedierea situatiei aparute, iar clientilor le-au fost reconectate numerele in cel mai scurt timp posibil. (...) In aceste conditii, intrucat consideram ca sanctiunea este disproportionata cu gravitatea faptei dar si cu eventualul prejudiciu adus clientilor, ne rezervam dreptul de a contesta aceasta masura in instanta", arata Orange, potrivit Mediafax.

Compania de telefonie mobila a fost amendata cu 10.000 de lei de Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Cluj pentru comportament incorect cu consumatorii, dupa suspendarea unor cartele inainte de expirarea perioadei de valabilitate.

"La baza acestui comportament incorect al operatorului economic au fost probleme de ordin tehnic, asumate de catre reprezentantii acestuia. Astfel, consumatorii, desi au platit pentru aceste servicii, s-au aflat in imposibilitatea utilizarii resurselor alocate la activarea optiunilor, fiindu-le lezate interesele economice", se arata intr-un comunicat transmis marti de CJPC Cluj.

Conform sursei citate, de la inceputul anului si pana in prezent impotriva Orange au fost inregistrate peste 50 de reclamatii, vizand modalitatea de reziliere inaintea expirarii perioadei contractuale, neconformitatile semnalate la terminalele mobile achizitionate si facturarea eronata a serviciilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri