eMAG, cel mai mare juactor de pe piata de comert electronic din Romania, a deschis un nou canal de comunicare online: blogul.
Blogurile de companie constituie un fenomen lansat cu cativa ani in urma in mediul online, sunt periodice intretinute cu regularitate, in care companiile care le detin propun teme de discutie variate, iar vizitatorii pot posta comentarii si purta discutii cu angajatii.

Blogul eMAG este un un spatiu oficial al companiei, insa informatiile si modalitatea lor de prezentare nu sunt cele cunoscute pana acum de vizitatori. Stilul este informal si direct, iar publicul vizat este cel tanar, care doreste sa afle mai multe informatii si sa comunice cu echipa companiei.

Prin intermediul acestui mediu de discutii, eMAG isi propune sa se apropie si mai mult de comunitatea online si sa pastreze constant legatura cu membrii acesteia.
„Am creat acest spatiu pentru ca simteam nevoia sa iesim din spatele monitoarelor, sa discutam, sa scriem altfel despre noi si despre cum vedem noi lucrurile. Dincolo de produse, servicii si specificatii tehnice sunt oamenii cu preocuparile, gandurile, planurile si visele lor. Deschidem acest nou canal de comunicare pentru ca dorim sa ne cunoasteti si altfel decat pana acum. Veti gasi pe blog opiniile noastre despre evenimente speciale sau viata de zi cu zi, despre online sau offline, despre ce e nou, despre ce ne pasioneaza, ce ne place sau nu”, a declarat Radu Apostolescu, director executiv eMAG.
Categoriile in care sunt incadrate informatiile si opiniile sunt: Cugetari despre online, eMAG, Fun, Industria online, Revolutii si Tehnologie.

Pe blog exista deja comentarii postate de vizitatori, iar echipa eMAG este deschisa spre dialog si spre imbogatirea subiectelor propuse.

„In fond, chiar daca este un blog de companie, comunicarea este libera, cu subiecte diverse, in afara domeniului in care activeaza compania. Pe parcurs, lista de subiecte si categorii va creste.”, a adaugat Radu Apostolescu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri