LG Electronics tinteste pentru 2008 o crestere a vanzarilor in Europa cu 10% mai mult decat anul trecut, urmarind cresterea profitului pe diviziile de telefonie, digital media si electrocasnice, vizand 100 milioane de terminale mobile.

In al patrulea trimestru din 2007, vanzarile LG Electronics au crescut cu 12,0% ajungand la 11,85 miliarde dolari, iar profitul net a ajuns la 674 milioane dolari. Profitul operational a atins 414 milioane dolari.

Vanzarile anuale din 2007 au crescut cu 11,2% , ajungand la 43,97 miliarde dolari, iar profitul net si cel operational au atins 1,32 miliarde dolari, respectiv 1,315 miliarde dolari. Vanzarile filialelor subsidiare au crescut cu cu 15,2%, ajungand la 57.46 miliarde dolari. Profitul operational a atins 3,04 miliarde dolari, ceea ce a dus marginea de profit la un nivel de 5,3%.

Divizia Mobile Communication a inregistrat vanzari de 3,312 miliarde dolari, cu 10,3% mai mult fata de al patrulea trimestru din 2006. Pentru business-ul de telefoane, vanzarile au atins 3,167 miliarde dolari, cu 12,2% mai mult fata de anul precedent. Vanzarile pe unitati au inregistrat un total de 23,7 milioane. Cresterea s-a inregistrat pe pietele dezvoltate, datorita vanzarilor telefoanelor Voyager si Venus in Statele Unite si a vanzarilor Viewty in Europa. Marginea de profit operational a crescut cu 8,8% pentru divizia de telefoane, datorita modelelor premium si a preturilor competitive.

Compania Digital Appliance a inregistrat o crestere anuala a vanzarilor de 5,1%, ajungand la 2,685 miliarde dolari, datorita vanzarilor in crestere inregistrate pentru aparatele de aer conditionat in Coreea si a cresterilor stabile din India,Orientul Mijlociu si Africa. Profitul operational a crescut cu 4,3% datorita investitiilor mai mari in marketing.

In cazul companiei Digital Display, vanzarile au atins cel mai mare nivel trimestrial inregistrat pana in prezent, ajungand la 4,308 miliarde dolari, cu 24,1% mai mult fata de 2006, datorita cresterii la vanzarile de plasme si LCD-uri. Pierderile operationale au fost reduse cu 12 milioane dolari, ca urmare a cresterii vanzarilor pentru televizoarele cu ecran plat si a imbunatatirilor gamelor de televizoare cu diagonala de 32 inch. Lansarea televizoarelor cu plasma si LCD cu design inovator si dimensiuni reduse va sustine cresterile puternice ale vanzarilor companiei.

Vanzarile companiei Digital Media s-au redus cu 4,1%, ajungand la 1,553 miliarde dolari, in timp ce profitul operational a atins 29 milioane dolari, cu o crestere de 1,9% datorata vanzarilor de produse media.

Veniturile din vanzari si profitul operational sunt de 6,379 miliarde USD, respectiv 167 milioane USD. Profitul recurent si profitul net au crescut la 833 milioane dolari, respectiv 674 milioane dolari, datorita castigului de 846 milioane USD obtinut din participatia la LG.Philips LCD, companie din care LG detine o cota de 37,9%, si, de asemenea, din rezultatele filialelor din intreaga lume.

Pentru divizia de display-uri, LG urmareste obtinerea unei cote de piata mai mare pentru televizoarele cu ecran plat, estimand vanzari de 17 milioane de unitati, care sa asigure companiei o pozitie profitabila pe piata globala.

LG Electronics se afla pe piata din Romania incepand din anul 1990 prin intermediul distribuitorilor, iar din 2004 ca LG Electronics Romania. Compania a estimat anul trecut o cifra de afaceri de100 milioane euro, fata de 2006 cand inregistrase 75 de milioane euro. LG se focuseaza pe segmentul premium de produse electronice, electrocasnice si de telefonie mobila.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri