Germanos, cel mai mare retailer telecom de pe piata locala, a inregistrat in primele sase luni ale acestui an venituri de 409,2 milioane de euro, mai putin cu 15,9% fata de cele 486,5 milioane de euro inregistrate anul trecut, conform datelor OTE, grupul grec care detine lantul de magazine de telefonie mobila.
Chiar daca veniturile Germanos au scazut cu 13,1% in trimestrul doi din 2009, la 213,7 milioane de euro fata de 245,8 milioane de euro in perioada aprilie-iunie a anului trecut, veniturile din trimestrul doi al acestui an sunt mai mari decat cele din primele trei luni ale anului current.
In perioada ianuarie- martie din 2009, retailerul a inregistrat venituri de 195,5 milioane de euro, cu 18,2 milioane de euro mai putin fata de trimestrul al doilea.

In prima jumatate a anului, Germanos a inregistrat piederi operationale de 8,1 milioane de euro, in timp ce in perioada similara din 2008, retailerul a avut un profit operational de 0,1 mil euro.

Totodata, in perioada aprilie-iunie, retailerul a inregistrat pierderi operationale de 2,8 mil euro, fata de un profit operational de 1,4 mil. euro fata de trimestrul al doilea din 2008.

Grupul Germanos detine 900 de magazine in Grecia, Romania, Bulgaria si Macedonia. Conform raportului, reteaua este foarte importanta pentru OTE mai ales in Grecia si Romania.

Pe piata locala, retailerul detine 260 de magazin, iar principalii sai concurenti sunt Fonomat, EuroGSM si Say.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri