Telefonul Nexus One dezvoltat de Google se vinde mai greu decat primul iPhone, dupa ce intr-un interval de timp asemanator compania de Internet a vandut 135.000 de unitati, iar Apple - un milion de unitati, scrie Bloomberg.

In primele 74 de zile de la aparitia pe piata a primului model de iPhone, acesta a fost vandut in mai mult de un milion de unitati. Google a comercializat aproximativ o optime din cat a vandut Apple, estimeaza Flurry, companie de cercetare care masoara utilizarea smartphone-urilor.

Google, compania care detine cel mai popular motor de cautare, a introdus Nexus One in luna ianuarie si a fost vandut exclusiv online. Peter Farago, analist Flurry, considera ca majoritatea consumatorilor nu sunt obisnuiti sa cumpere telefoane in acest fel, afectand astfel vanzarile Nexus One.

"Pentru o companie de succes in online precum Google, un model de business in hardware este foarte diferit", au declarat analistii.

Totusi, Google a anuntat ca rezultatele sunt multumitoare. Numarul de terminale vandute subliniaza succesul produsului si a modelului de vanzare, a mai anuntat compania.

De asemenea, telefonul care foloseste sistemul de operare Android a fost depasit de modelul Droid de la Motorola, care s-a vandut in mai bine de un milion de unitati in primele 74 de zile.

Compania de Internet a inceput din aceasta saptamana sa vanda versiunea telefonului Nexus One care poate folosi reteaua 3G a operatorului american AT&T, intrand astfel in competitie directa cu iPhone de la Apple. AT&T este furnizorul exclusiv din Statele Unite pentru iPhone, care, de asemenea, suporta reteaua 3G.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri