Cel mai mare producator de articole sportive din lume a raportat profituri peste asteptari, informeaza BBC. Profitul net s-a marit cu 8% in perioada decembrie 2006 - februarie 2007, de la 325,8 milioane de dolari la 350,8 milioane de dolari.
In aceeasi perioada vanzarile au inregistrat o crestere cu 9 procente, pana la 3,93 miliarde de dolari.

Cu toate acestea, oficialii Nike au declarat ca marjele de profit, precum si incasarile de pe piata americana sunt supuse unor presiuni, iar cererea din Marea Britanie, Franta si Japonia se situeaza pe un trend descendent.

Analistii sunt de parere ca tendinta consumatorilor de diminuare a cheltuielilor afecteaza in mod negativ afacerile gigantului american.

Doi dintre cei mai importanti distribuitori Nike din SUA, Foot Locker si Finish Line, au avut un an destul de greu, confruntandu-se cu un mediu de retail dificil. Specialistii sunt de parere ca aproximativ o cincime din vanzarile Nike provin de la cele doua lanturi.

"In calitate de partener si noi am avut de suferit de pe urma acestor dificultati", a declarat directorul de marca al Nike, Charlie Denson.

In timp ce veniturile de pe unele dintre pietele cheie ale producatorului american s-au diminuat, altele au inregistrat performante mai bune, sustinute, in principal, de un dolar slab.

Incasarile de pe continentul european din Q1 au crescut cu 15%, iar cele din regiunea Asia Pacific cu 11%. De asemenea, marcile de top ale companiei, precum Converse, au avut o evolutie buna.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri