Mulți români se pensionează la vârsta de 63 de ani (65 ani pentru bărbați, 61 ani pentru femei), iar mulți dintre noi ne-am dori să putem acumula de-a lungul vieții o pensie bună pentru a putea trăi liniștit la bătrânețe.

Pensia medie lunară (determinată luand în calcul sumele pentru pensiile tuturor categoriilor de pensionari - de asigurari sociale, invaliditate, urmaș etc.- platite de casele de pensii1) a fost de 1.500 lei, în creștere cu 16,1% față de anul precedent, potrivit Institutului Național de Statistică, citat de ziare.com.

Nu ne mai putem baza pe o singură sursă de venit pentru a produce suficienți bani pentru pensionare și, cu siguranță, nu pentru a ne îmbogăți. Secretul celor care ating aceste obiective? Venitul pasiv.

Venitul pasiv reprezintă banii câștigați fără a fi nevoie de muncă activă. Aceste forme de venit necesită în mod obișnuit o cantitate echitabilă de muncă de la bun început, cu scopul de a fi în cele din urmă o afacere în viitor. Venitul pasiv implică de obicei investiția în acțiuni, proprietăți sau vânzarea unui produs. Iată câteva idei de a face bani în timp ce dormi, potrivit publicației Entrepreneur.

Investește pe bursă

Sursă foto: Pexels

Investiția este o formă încercată și adevărată de venit pasiv. Investiția în acțiuni individuale necesită timp și cercetare. Astfel că, este mai bine să investiți în fonduri mutuale sau ETF-uri pentru un venit pasiv ușor.

Deși există încă unele cercetări inițiale, piața de valori este tot timpul prezentă la datorie. După ce ai investit, trebuie să ai răbdare. Cu cât câștigi mai multă dobândă pentru investițiile tale, cu atât dobânda fi mai mare. Acesta este motivul pentru care este atât de important să investiți devreme și consecvent.

Venit din marketing afiliat

Marketingul afiliat se referă la vânzarea de bunuri sau servicii care nu îți aparțin și câștigarea unui comision pentru vânzare. Aceste comisioane sunt urmărite printr-un link unice: utiliatorii sunt determinați să dea click pe link și efectua o achiziție, iar tu primești comision de vânzare.

Oamenii se ocupă adesea de marketingul afiliat în unul din cele două moduri: construind o prezență pe rețelele sociale sau construind un blog. Cu prima opțiune, va trebui să creezi o pâlnie de vânzare care, în cele din urmă, va conduce clientul către produsele pe care le vinzi.

Odată cu crearea unui blog, va trebui să îl perfecționezi cu conținut și să te asiguri că știi să creezi conținut SEO astfel încât oamenii să găsească blogul. Nu este rău să ai o prezență pe rețelele sociale pentru a-i aduce pe oameni și pe blogul tău.

Creează un canal de YouTube

Sursă foto: Pexels

Mulți oameni sunt speriați de ideea de a crea un canal YouTube de teamă să nu-și arate fața, dar poți face acest job online și fără a fi nevoit să te vezi pe cameră. Ai căutat vreodată un videoclip cu o furtună pe YouTube? Sau un videoclip pentru meditație sau relaxare? Oamenii fac mii din aceste videoclipuri și pot fi create fără a cheltui mulți bani.

După ce ai creat canalul, va trebui să găsești un videoclip și un sunet. Poți găsi videoclipuri gratuite pe site-uri web precum Pixabay.com, dar există o mulțime de altele cu o simplă căutare Google. Apoi, în cadrul studioului YouTube, accesați biblioteca audio YouTube și căutați sunetul adecvat. Folosiți software-ul de editare video pentru a le edita și pentru a posta videoclipul. După ce ați fost acceptat în programul de parteneriat YouTube, veți începe să obțineți venituri din publicitate.

Sursa foto: Maslowski Marcin / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri