Incepand din luna iulie, GfK Romania livreaza rapoartele de monitorizare a investitiilor in publicitatea difuzata de statiile radio pentru Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT).

Serviciul de monitorizare functioneaza pe baza unui soft de recunoastere automata a spoturilor. Pana acum, BRAT realiza monitorizarea radio prin ascultarea efectiva a spoturilor.

Contractul a fost incheiat pentru o perioada de 2 ani. Pentru inceput, vor fi monitorizate 7 statii radio nationale, iar pana la finalul anului vor fi adaugate inca 3. Raportul de monitorizare saptamanal va cuprinde informatii cu privire la produsul sau serviciul comunicat, marca acestuia, tipul mesajului, formatul de publicitate, un fisier audio cu spotul difuzat si suma aferenta difuzarii acestuia, utilizand tarifele de lista ale statiilor radio.

"BRAT a lansat proiectul de monitorizare a investitiilor in publicitate la inceputul anului 2011, presa scrisa fiind primul beneficiar al studiului, in ianuarie 2011. Incepand cu data de 1 iulie, BRAT a inclus in cadrul proiectului de monitorizare si statiile radio. Acestea vor beneficia de primele rezultate de monitorizare in data de 20 iulie 2011, pentru perioada 1 – 17 iulie”, a declarat Arina Ureche, director general BRAT.

In urma licitatiei organizate de BRAT in luna martie a acestui an, GfK Romania a devenit partenerul Asociatiei pentru furnizarea serviciilor de inregistrare si monitorizare a spoturilor radio, a concursurilor, a interventiilor DJ-ilor si a oricaror forme de publicitate difuzate de statiile radio.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Cati sateni romani citesc presa scrisa