HBO Max, platforma de streaming a gigantului american WarnerMedia, va fi lansată în această toamnă în şase ţări din Europa, urmând ca în 2022 să fie lansată pe ale 14 pieţe, printre care se numără şi România, a anunţat marţi un responsabil al grupului american, transmite AFP, citată de Agepres.

"Vom ajunge în Europa în acest an. Există multe speculaţii cu privire la întârzieri, dar la toamnă ne vom lansa în ţările nordice şi în Spania", a confirmat Christina Sulebakk, director general la HBO Max pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), cu prilejul festivalului de seriale Séries Mania, care se desfăşoară zilele acestea în oraşul francez Lille.

"Ulterior, anul viitor, ne vom extinde în Europa Centrală şi de Est precum şi în Portugalia", astfel că în total vom avea o prezenţă pe 20 de pieţe europene, a adăugat Christina Sulebakk.

Concret, în 2021, serviciul de streaming HBO Max va fi lansat în Norvegia, Suedia, Finlanda, Danemarca, Spania şi Andora. În 2022 va fi lansat în alte 14 ţări (Bosnia-Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Ungaria, Republica Moldova, Muntenegru, Macedonia de Nord, Polonia, Portugalia, România, Serbia, Slovacia şi Slovenia).

La finele lunii iunie anul curent, HBO Max, care a ajuns la 39 de ţări din America Latină şi Caraibe, precum şi lanţul de cablu HBO aveau 67,5 milioane de abonaţi la nivel mondial.

Această platformă de streaming deţinută de gigantul american al telecomunicaţiilor AT&T a fost lansat iniţial în luna mai 2020 în SUA, după ce rivalii săi Apple şi Disney şi-au lansat propriile lor platforme încă de la finele lui 2019, fără a mai vorbi de Netflix, Amazon sau Hulu, care sunt prezente de mai mulţi ani pe acest segment.

Sursa foto: HBO Max

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri