Netflix a declarat că va introduce un plan de streaming cu reclame pentru aproximativ 7 dolari pe lună din luna noiembrie. Mișcarea este menită să atragă noi abonați după ce compania a pierdut clienți în prima jumătate a anului, notează Reuters.

Costul de 6,99 dolari pentru planul "Basic with Ads" este cu 3 dolari mai mic decât cel mai ieftin abonament Netflix fără reclame. Noua opțiune va fi lansată în 12 țări, inclusiv în Statele Unite, Brazilia, Germania, Japonia și Coreea.

Abonații la acest plan vor vedea aproximativ patru până la cinci minute de publicitate pe oră, a precizat Netflix. Filmele nou lansate vor avea publicitate limitată pentru a păstra experiența cinematografică.

Aproximativ 5% până la 10% din programele Netflix nu vor fi disponibile pe alternativa cu suport publicitar, din cauza restricțiilor de licență, a declarat Greg Peters, directorul de operațiuni al Netflix.

Timp de ani de zile, directorii Netflix s-au opus categoric adăugării de reclame la serviciul lor. Aceștia au anunțat că s-au răzgândit în aprilie, când compania a uimit Wall Street prin scăderea numărului de abonați în primul trimestru și a prezis alte pierderi de abonați.

"Noi, la Netflix, avem în față o oportunitate uriașă de a ne crește unitatea și de a atrage mai mulți abonați. Iar o parte din acest lucru constă în a avea o gamă largă de planuri tarifare", a declarat Peters joi.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri