O noua campanie publicitara inedita pentru Pepsi Light ruleaza acum pe micile ecrane din Romania. Gustul savuros al bauturii racoritoare este comunicat intr-o maniera originala, prin re-crearea atmosferei din filmele cu mafia italiana.

Cele doua noi spoturi din campanie - Reconcilierea si Tribut prezinta cu mult umor reactiile unor personaje atunci cand banuiesc ca li s-a servit alta bautura racoritoare decat cea comandata. Fiindca au cerut un Pepsi Light, iar gustul bauturii din pahar era prea bun ca sa fie light, ei au o reactie neasteptata, mergand pana la amenintarile tipice mafiei.
Reimpacarea familiilor mafiote din Reconcilierea si celebra interpretare a lui Marlon Brando din Nasul, reprodusa in Tribut mizeaza pe toate elementele ce creeaza notorietatea spoturilor Pepsi: atitudine, surpriza, originalitate.

Dezvoltata sub sloganul Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light!, noua campanie pune in evidenta gustul savuros si racoritor al Pepsi Light, de care se pot bucura si persoanele preocupate de o alimentatie cu cat mai putine calorii.

Sa asociezi un produs adresat preponderent femeilor, cum este Pepsi Light, cu atmosfera din filmele cu mafia italiana iata o abordare curajoasa, cu care Pepsi isi surprinde din nou consumatorii. Este o campanie originala, amuzanta si memorabila, care confirma inca o data ca Pepsi este unul din cele mai inovatoare branduri din lume, spune Catalin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo International pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova.

Lansat in Romania in 2000, Pepsi Light se adreseaza cu precadere publicului feminin, cosmopolit, interesat de mentinerea siluetei si de un stil de viata sanatos. |nsa toti consumatorii se pot bucura acum de gustul inegalabil de cola, fara sa-si faca insa probleme in privinta siluetei.

Campania va putea fi urmarita pe cele mai importante canale de televiziune, in presa, cinema, precum si la punctele de vanzare.

Pepsi Light este o marca inregistrata a PepsiCo, Inc. Produsul face parte din cea mai extinsa gama de bauturi de tip cola din Romania, grupul PEPSI LA PUTEREA 6 (Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon si Pepsi X). Produsele PepsiCo sunt imbuteliate si distribuite in Romania si Republica Moldova de imbuteliatorul autorizat al companiei, Quadrant Amroq Beverages SA.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri