Brandient a finalizat rebrandingul Dedeman, proces care a durat 12 luni si a inclus redesenarea identitatii vizuale si de retail si repozitionarea in perspectiva expansiunii nationale a retailerului de DIY regional.

Pe o piata in crestere si construind pe valori simple, doi antreprenori au ridicat o afacere care concureaza cu nume internationale si care tinteste deja o pozitie de lider national. In ultimii ani, Dedeman a devenit un posibil partener pentru cei care construiesc, renoveaza sau amenajeaza, atat prin gama flexibila de produse, cat si prin atitudinea pozitiva a angajatilor.

Clarificarea brandului a devenit necesara pentru a transmite pregnant caracterul functional, practic, valorile de onestitate, harnicie, perseverenta, dar si personalitatea calda, prietenoasa si loiala. Esenta acestor caracteristici este cuprinsa in ideea de brand Dedicat si Constructiv, care a fost declinata in sloganul “Dedicat planurilor tale”.

Personalitatea duala a brandului, capabila sa mixeze elemente rationale, practice, ingineresti, cu elemente relationale, calde si prietenesti, a condus la crearea simbolului “cainele cu casca”, desenat de Cristian “Kit” Paul, Creative Director, Brandient si dezvoltat de Designerul grafic, Iancu Barbarasa.

“La prima intalnire cu Dedeman, cainele cu casca este probabil lucrul la care te astepti cel mai putin. Mai repede serios si atent decat amuzant, la urmatoarele intalniri il cauti si ai fi dezamagit sa nu-l regasesti. De asemenea, greu sa nu ti-l aduci aminte”, spune Cristian “Kit” Paul, Creative Partner, Brandient.

Implementarea a inceput cu magazinul din Piatra Neamt si va continua pe parcursul anului 2008 cu refacerea celor 10 locatii existente si a celor care vor fi lansate. Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii ™.

Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte complexe de branduri locale, printre care: rebrandingul lantului de retail Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzú.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Brandient, inclusa in cel mai important top in industria de rebranding