Pentru a reflecta noile valente si expunerea internationala a producatorului, Brandient a creat numele Apidava – adaugand cuvantul vechi dacic “dava” la radacina “apis” – conferindu-i astfel diferentiere pe piata, fara a aliena partenerii traditionali. Designul identitatii de corporatie Apidava, cuprinzand simbolul albinei stilizate in forma literei “a”, a fost abordat intr-o maniera moderna de designerul Cristian “Kit” Paul, Creative Partner Brandient.
De asemenea, Brandient a creat numele Di Melio, pentru sortimentul premium de miere ecologica de salcam, si numele SuperBee. Identitatea de produs a brandului Di Melio valorifica atributele specifice unui produs bio: natural, autentic, veritabil, curat, rustic, demonstrand traditie, grija si atentia pentru obtinerea mierii. Designerul Cristian Petre, Partener Brandient, a desenat identitatea DiMelio, a revitalizat identitatea brandului traditional Roua Florilor si a desenat pesonajul-albinuta SuperBee, care poate fi regasit pe website-ul de corporatie www.apidava.com.
Brandient este o companie care ofera consultanta in strategie, design si valoare de brand si se ocupa de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii ™. Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzu, Qfort.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: